جهاد اسلامی حمله آمریکایی- انگلیسی به یمن را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، حمله آمریکایی و انگلیسی به یمن و مواضع خیانتکارانه اعراب را محکوم و تاکید کرد: امت عربی و اسلامی باید در رد این حمله نظامی به یمن وارد عمل شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز(جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲) در بیانیه‌ای، حمله آمریکا و انگلیس به یمن و مواضع خیانتکاران اعراب را محکوم و اعلام کرد: دولت آمریکا، جنگ نسل‌کشی علیه مردم فلسطین در نوار غزه را مدیریت می کند.

جهاد اسلامی تأکید کرد: مقاومت، ملت‌های ماست که در این جنگ در پایان پیروز خواهند شد.

این  جنبش جهاد با درود بر موضع شریف و شجاعانه یمن، از امت عربی و اسلامی خواست در مخالفت با حمله به یمن که در دفاع از غزه و اماکن مقدس مسلمانان در فلسطین قیام کرده است، وارد عمل شوند.

رسانه های یمنی گزارش دادند: موضع جنبش فلسطین پس از حمله نظامی آمریکا و انگلیس به یمن و هدف قرار دادن صنعا واستان های حدیده، صعده، ضمار، تعز و حجه است.

بامداد امروز ایالات متحده آمریکا و انگلیس به صنعا پایتخت یمن و استان های حدیده، صعده، ضمار، تعز و حجه حمله نظامی کردند. در این بیش از ۶۰ هدف در ۱۶ نقطه با بیش از ۱۰۰ بمب و موشک از انواع  مورد هدف قرار گرفت. ۱۰ کشور آمریکا، انگلیس، استرالیا، بحرین، کانادا، دانمارک، آلمان، هلند، نیوزلند و کره جنوبی در حمله مشارکت داشتند.

کد خبر 1743941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha