سازمان ملل غلام حلقه به گوش استکبار جهانی است

حجت الاسلام غبیشاوی، با بیان اینکه هیچ اقدام آمریکا بی‌جواب نخواهد ماند، گفت: استکبار جهانی باید خود را برای سیلی‌های محکم‌تر آماده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۲۲ دی ماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، ضمن محکومیت حملات موشکی و بمباران انصارالله توسط استکبار جهانی با بیان اینکه آمریکا و شرکای آن در انتظار خشم و سیلی محکم از سوی جهان اسلام باشند، اظهار کرد: اکنون نیز زمان افول استکبار جهانی فرا رسیده و کشورهای مظلوم به اوج قدرت نزدیک شده‌اند.

خطیب نماز جمعه آبادان، افزود: ما در کنار برادرانمان در یمن، فلسطین، سوریه و لبنان خواهیم ایستاد و بزودی شاهد شکست‌های پیاپی آمریکا و متحدان این رژیم سفاک در منطقه خواهیم بود.

وی مقاومت انصارالله را عامل افزایش اقتدار آنها دانست و تصریح کرد: انصارالله در یمن ۹ سال زیر موشک‌های عربستان و آمریکا بود اما خم به ابرو نیاورد و اقتدارش بیشتر شد.

حجت الاسلام غبیشاوی، یاد آور شد: انصراالله با غیرتی که از خود نشان داد راه کشتی‌هایی که قصد کمک به اسرائیل را داشتند، بست و اجازه نداد خون مردم ستم دیده و مظلوم غزه بی‌جواب بماند.

وی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای توقیف کشتی نفت کش آمریکایی تقدیر کرد و ابراز داشت: شهریورماه سال گذشته یکی از نفت‌کش‌های ما با یک میلیون بشکه نفت توسط یکی از کشتی‌های آمریکایی به سرقت رفت و اخیرا همان کشتی توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی توقیف شد.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه هیچ اقدام آمریکا بی‌جواب نخواهد ماند، تاکید کرد: استکبار جهانی باید خود را برای سیلی‌های محکم‌تر آماده کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از شکایت آفریقای جنوبی از نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، گفت: بیش از سه ماه صهیونیست‌ها در نوار غزه بیش از ۲۳ هزار نفر را به شهادت رسانده و بیش از ۶۰ هزار نفر را مجروح کرده‌اند که اغلب آنها زنان و کودکان بودند.

حجت الاسلام غبیشاوی از سکوت سازمان ملل در برابر جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل و استکبار جهانی انتقاد کرد و بیان داشت: متاسفانه سازمان ملل غلام حلقه به گوش استکبار جهانی است و به ابزاری برای جنایات آمریکا تبدیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به پویش غربالگری دیابت و فشار خون در کشور، خاطر نشان کرد: خوشبختانه این پویش با استقبال گسترده در کشور مواجه شده است.

خطیب نماز جمعه آبادان، ادامه داد: با توجه به اینکه نوع تغذیه افراد مناسب نیست مشارکت در این پویش‌ها راه درمان و شناسایی بیماران را آسان‌تر می‌کند.

کد خبر 1743950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha