کاندیداها وعده‌های غیرقابل تحقق به مردم ندهند

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در زمان تبلیغات قانونی، وعده‌های غیر قابل تحقق به مردم ندهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام هادی حبیبی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت امام باقر(ع) و ماه رجب در خصوص برکات و فیوضات ماه رجب سخنانی را بیان کرد.

امام جمعه خمام با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: انتخابات پشتوانه امنیت کشور است و باید همه در انتخابات شرکت کنیم.

وی در ادامه از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خواست در زمان تبلیغات انتخاباتی واقعیت‌ها را به مردم بگویند و چیزی که قانون به آنان اختیار نداده را به مردم وعده ندهند.

حجت‌الاسلام حبیبی تاکید کرد: همه مردم و نهادها باید از ظرفیت‌های‌شان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند تا ان‌شاءالله انتخابات با شکوه برگزار شود.

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه این روزها رژیم صهیونیستی در حال عقب‌نشینی از غزه است و به هیچکدام از اهداف اعلامی که برای آن وارد غزه شد نرسیده است، گفت: هم حماس در غزه حضور دارد و فلسطینی‌ها نیز غزه را ترک نکرده‌اند.

وی با بیان‌اینکه آمریکا از طریق بلینکن وارد میدان شده و شروع به مذاکره با کشورهای تأثیرگذارکرده است و سفرهای نیز به ترکیه، مصر، عربستان و ... در این راستا داشته است، اضافه‌کرد: آمریکا می‌خواهد از طریق دیپلماسی آبرومندانه اول رژیم صهیونیستی را از منجلاب شکست غزه نجات دهد و در ادامه امتیازی که این رژیم در میدان نبرد نتوانسته است از مقاومت بگیرد را در عرصه مذاکره بگیرد.

حجت‌الاسلام حبیبی ادامه داد: داعش در این روزها حملات تروریستی را در کشورهای حامی فلسطین، گسترش داده چیست؟ در یک دهه اخیر داعش نوعا نقش یار کمکی رژیم صهیونیستی را داشته و در راستای منافع رژیم صهیونیستی گام برداشته و جنایت کرمان هم برای القای ناامنی، زیر سؤال‌ بردن اعتبار باز دارندگی ایران و امنیتی‌سازی فضای جامعه و تأثیر بر مشارکت در انتخابات آتی صورت گرفت.

امام جمعه خمام با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه« هر ملی به آمریکا اعتماد کرد، ضربه خورد»، خاطرنشان‌کرد: فرار شاه از کشور، قذافی در لیبی، مبارک در مصر، صدام در عراق و اشرف‌ غنی در افغانستان نمونه‌ای از اعتماد به آمریکاست.

کد خبر 1743960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha