الوفاق به المیادین: مشارکت بحرین در حمله به یمن نشانه رویکرد خصمانه این رژیم است

شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جنبش الوفاق بحرین تاکید کرد: مشارکت رژیم بحرین در حمله به یمن، نشانه رویکرد خصمانه و دوری این رژیم از ملت بحرین و امت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جنبش الوفاق بحرین  امروز(جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲) در مصاحبه اختصاصی با شبکه المیادین نت تا کید کرد: حملات اخیر به یمن بیانگر تجاوزات بزرگی است که ابعاد خصمانه پروژه صهیونیستی در منطقه را نشان می‌دهد.

الدیهی افزود: مشارکت رژیم بحرین در حمله به  یمن رویکرد خصمانه این رژیم و دوری بیش از حد آن از مردم بحرین و ملت‌های عربی و اسلامی را مشخص می‌کند.

 وی خاطرنشان کرد: این اقدامات بخشی از سلسله جنایات استعمار فاشیستی در منطقه است و تایید کننده تداوم سلطه استعمار و قیمومیت خارجی به دلیل وجود پایگاه‌های نظامی آمریکا و انگلیس است.

معاون دبیرکل جنبش الوفاق بحرین تاکید کرد: پایان حضور خارجی، گامی ضروری به سمت دستیابی به ثبات و صلح در منطقه به شمار می‌آید.

وی درباره استفاده از پایگاه‌های خارجی در بحرین در این حملات گفت: این پایگاه‌ها به عنوان منبع ناامنی و تهدید و خطر دائمی تبدیل می شود.

الدیهی همچنین تاکید کرد: پایان دادن به حضور خارجی و همه پایگاه‌های نظامی عامل ثبات بحرین و منطقه است.

وی ادامه داد: این حمله با هدف دفاع از رژیم اشغالگر اسرائیل در شرایطی انجام شد که یمن در اقدامی برای لغو محاصره ناعادلانه تحمیل شده بر مردم فلسطین در غزه همکاری می کند.

 الدیهی خاطرنشان کرد: ابعاد جنایات جنگی و نسل کشی در غزه کفایت می کند تا  جهان و برخی اعراب صهیونیست شرمسار باشند. غرب برای دفاع از اشغالگران و جنایاتش همه قوانین، عهد و پیمان ها را زیر پا می گذارد.

 معاون دبیرکل جنبش الوفاق بحرین در پایان سخنان خود در گفتگو با شبکه المیادین بر حمایت این جنبش از یمنی ها و رد قاطعانه حملات و مشارکت رژیم بحرین در آن تاکید کرد.

کد خبر 1743971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha