تجهیز مساجد و حسینیه‌ها به احیای آنها کمک می‌کند

محرابیان، با اشاره به توزیع تجهیزات بین مساجد و حسینیه‌های شهرستان اندیمشک گفت: این اقدام موجب رونق و گامی موثر در جهت احیای آنها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، علی‌اکبر محرابیان، در آئین توزیع تجهیزات مساجد و حسینیه‌های شهرستان اندیمشک که در سالن مجموعه ورزشی شهید سروندی برگزار شد اظهار کرد: تجهیز مساجد و حسینیه‌ها به رونق این اماکن کمک می‌کند و گامی مؤثر در جهت احیای آنها خواهد بود.

وزیر نیرو، افزود: همانطور که در روایات آمده ماه‌های رجب، شعبان و رمضان از فضائل بسیار ارزشمندی برخوردار هستند که باید نهایت بهره را از آنها ببریم.

وی تصریح کرد: پس از روی کار آمدن دولت مردمی، اولین حضور و سفر رئیس جمهور و هیأت دولت در خوزستان و اندیمشک به منظور بررسی مسائل حوزه‌های مختلف به ویژه برق و آب بود.

محرابیان، عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه آب و برق وجود داشت، عزم دولت مردمی جزم شد تا مطالبات به‌حق مردم را پیگیری کنیم و آنها را در دستور کار و اولویت قرار دهیم.

وی بیان کرد: در همین راستا طرح آبرسانی غدیر که یکی‌ از طرح‌های بی‌نظیر در کشور است، در مدت زمان کوتاهی به بهره‌برداری رسید تا ۶۰ درصد مردم خوزستان از آن بهرمند شوند.

وزیر نیرو، ادامه داد: توانستیم در اندیمشک کار متفاوتی انجام دهیم و برای تأمین آب باکیفیت، طرحی جداگانه از طرح غدیر با تأمین از رودخانه دز داشته باشیم که این طرح با پیگیری‌های استاندار خوزستان و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اعتبارات تأمین شد و این پروژه مهم به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این طرح آبرسانی و آبگیر در مراحل آزمایش قرار دارد و به‌زودی به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود.

محرابیان، افزود: نیروگاه دوکوهه اندیمشک از نیروگاه‌های پربازده و کم‌نظیر و کلاس F است که در زمانی کوتاه عملیات اجرایی آن به پایان رسید و افتتاح شد و مراحل دیگر آن در دستور کار قرار دارد و ظرفیت آن هم افزایش پیدا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: در سطح استان خوزستان پروژه‌های زیادی داریم که در سال‌های قبل راکد بودند اما با پیگیری‌های دولت مردمی آغاز و احیا شدند.

کد خبر 1743982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha