۸۰ مسجد و حسینیه در اندیمشک تجهیز شدند

زمانی‌اصل، گفت: دولت مردمی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خدمات خوبی ارائه داده و تجهیزات شامل کولر و تخته فرش بین بیش از ۸۰ مسجد و حسینیه شهرستان اندیمشک توزیع می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، یوسف زمانی‌اصل، در آئین توزیع تجهیزات بین مساجد و حسینیه‌های شهرستان اندیمشک که در سالن مجموعه ورزشی شهید سروندی برگزار شد اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خدمات خوبی ارائه داده که شاهد آن هستیم و امروز هم این تجهیزات بین بیش از ۸۰ مسجد و حسینیه توزیع می‌شوند که این نشان از نگاه و توجه دولت به این حوزه دارد.

فرماندار اندیمشک، با اشاره به ایثار و رشادت‌های مردم این شهرستان در دفاع مقدس افزود: اندیمشک شهر یک‌هزار، مدافعان حرم، سنگربان کرخه و دز و قهرمان‌پرور است.

وی تصریح کرد: پس از روی کار آمدن دولت و انقلابی آیت‌الله رئیسی، نخستین کاری که صورت گرفت در حوزه تنش آبی بود و خوشبختانه دولت در تمام زمینه‌ها کار کرده است.

۸۰ مسجد و حسینیه در اندیمشک تجهیز شدند

زمانی‌اصل، با بیان اینکه در اندیمشک در خصوص احداث آبگیر قلعه مختار کار خوبی انجام گرفت بیان کرد: تنش آبی وجود دارد اما اقدامات خوبی صورت گرفته و در روستاها هم آب آشامیدنی خوبی داریم.

وی ادامه داد: روستاهای اندیمشک از برق برخوردار هستند که این نگاه دولت مردمی را نشان می‌دهد.

فرماندار اندیمشک، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، باید در جهت مشارکت حداکثری تلاش کنیم.

۸۰ مسجد و حسینیه در اندیمشک تجهیز شدند

وزیر نیرو، استاندار خوزستان، تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی و هیأت امنای مساجد و فعالان فرهنگی در این آئین حضور داشتند.

توزیع تجهیزات بین مساجد و حسینیه‌های شهرستان اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی وزارت نفت صورت گرفت.

این تجهیزات شامل ۲۴۰ کولر ۲ تیکه و ۴۰۰ تخته فرش بودند.

کد خبر 1743987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha