گسترش تفکر اسلامی در جهان رسالت خطیری بر دوش همه ماست

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی با بیان اینکه گسترش تفکر اسلامی در جهان رسالت خطیری بر دوش همه ماست، گفت: باید اسلام را آنطور که هست بشناسیم و به مردم نیز بشناسانیم و قلمرو تفکر اسلامی را در جهان گسترش دهیم و با انجام این وظیفه زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین علی مصباح یزدی، امروز(24دی)، در همایش استانی «استاد فکر»، گرامیداشت فقیه مجاهد علامه «محمد تقی مصابح یزدی»، در حسینیه ثارالله خرم آباد، اظهارداشت: اسلام با فطرت انسان ها صبحبت می کند با فکر انسان ها رشد می کند.

عضو هئیت امنای موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم افزود: آیت الله مصباح در زمان حیات و بعد از رحلت مورد بغض و کینه دشمنان اسلام و دشمنان نظام واقع شد و واقع می شود.

وی با اشاره به اینکه عده ای نیز از سرنادانی و کورکورانه از دشمن تبعیت می کنند، خاطرنشان کرد:  علت این بغض و کینه استکبار و دشمنان از این نشات می گیرد که آیت الله مصباح حقیقت زلال اسلام را با بیان قابل فهم برای جوانان، متفکرین و تاثیرگذاران امروز و فردا شفاف بیان کرد و فریب های دشمنان برا برملا می کرد و این دشمن را عصبانی می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی، فرزند آیت الله مصباح یزدی در ادامه یادآور شد: علت تقابل و دشمنی ها نه تنها تمام نمی شود بلکه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه تفکر غربی با همه فریب ها و دسیسه ها زیبا جلوه داده می شد و می شود، گفت: عده ای به دلیل کمبود معرفت، ساده لوحی و یک سری منافع مالی کورکورانه این تفکر را دنبال می کنند.

عضو هئیت امنای موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم با بیان اینکه  آیت الله مصباح یزدی جبهه مقاوم را که جبهه تفکر اسلامی است برای مردم بیان کرد، گفت: ایشان نگاه متعالی اسلام را مطرح کرد و به زبان ساده برای مردم توضیح داد و اگر آن جاسوس سیاه می گوید دموکراسی غربی در ایران یک دشمن دارد و آن مصباح یزدی است، به خاطر همین نکته است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری را که فرمودند بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی برهمه واجب است و بزرگداشت ایشان و بزرگداشت راه و فکر ایشان است، اظهارکرد: امیدواریم در تبیین این فکر اسلامی و اسلام ناب محمدی بتوانیم قدم های بزرگتری برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی با بیان اینکه برگزاری این همایش ها فرصتی برای آشنایی بیشتر با یکدیگر و تعامل بیشتر است، خاطرنشان کرد: گسترش فکر اسلامی وظیفه هر روزه بوده و در طول سال باید به این مهم پرداخته شود.

وی بیان داشت: باید اسلام را آنطور که هست بشناسیم و به مردم نیز بشناسانیم و قلمرو تفکر اسلامی را در جهان گسترش دهیم و با انجام این وظیفه زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم.

کد خبر 1744327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha