اختتامیه هفتمین دوره جشنواره  اعتکاف در خرم آباد برگزار می شود

حجت الاسلام قدرتی گفت: مراسم اختتامیه هفتمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری اعتکاف امسال در خرم آباد با حضور چهره های بین المللی، ملی و استان برگزار می شود و در این مراسم از ۲۲ نفر تجلیل بعمل خواهد آمد.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مساجد استان، با اشاره به آیات و روایات اظهارداشت: از شاخص ترین اعمال در ماه رجب عمل عبادی اعتکاف است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان افزود: امسال تاکنون ۸۱ مسجد میزبان برگزاری مراسم اعتکاف خواهند بود.

وی با اشاره به فعالیت یک هزار و ۴۵۰ مسجد در استان لرستان افزود: امکان افزایش آمار مساجدی که میزبان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خواهند بود، وجود دارد.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه خاطرنشان کرد: در هر شهری بین ۲ تا ۱۶ مسجد میزبان آیین معنوی اعتکاف خواهند بود و در این راستا خرم آباد با ۱۶ مسجد بالاترین و شهرستان پلدختر با ۲ مسجد کم ترین آمار را به خود اختصاص داده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزار آئین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری اعتکاف در خرم آباد اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۶۰۲ اثر به دبیرخانه هفتمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری اعتکاف ارسال شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه در این آئین اختتامیه از ۲۲ نفر تجلیل بعمل خواهد آمد، عنوان کرد: مراسم اختتامیه روز پنج شنبه در سالن ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز استان برگزار می‌شود.

کد خبر 1744695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha