برنامه‌های دهه فجر با محوریت تبیین انقلاب اسلامی باشد

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه برنامه های ویژه ایام دهه فجر با محوریت تبیین انقلاب اسلامی شکل بگیرد، گفت: برگزاری این برنامه ها خلاقانه باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار، شامگاه(۲۶دی)، در جلسه شورای معاونین استانداری که با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به منظور هماهنگی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، گفت: برنامه‌های مربوط به دهه‌فجر باید مردمی برگزار شوند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه برای تأثیرگذاری بیشتر در کنار برنامه‌های پیشین، آئین‌های خلاقانه و ابتکاری باید وجود داشته باشد، عنوان کرد: هدف از برگزاری برنامه ها بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

 وی در ادامه با تاکید بر جلوگیری از تکرار در برنامه‌ریزی دهه فجر بیانکرد: با توجه به همزمانی دهه فجر با ماه‌های رجب و شعبان، به عنوان یک فرصت مغتنم، وجه مذهبی برنامه‌های این دهه در نظر گرفته شود و موکب‌های مختلف براساس ظرفیت‌های موجود برپا شود.  

 زیویار تصریح کرد: توجه به مقوله جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت در استان باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 وی در پایان تاکید کرد: معاونین استاندار، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان، فرمانداران با هماهنگی روابط عمومی استانداری لرستان، دستاوردهای دولت و فعالیت‌های انجام شده در دهه فجر را از طریق رسانه‌ها به سمع و نظر مردم برسانند.

کد خبر 1744772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha