برنامه‌های دهه فجر امسال، بستر مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کند

فرماندار شهرستان قرچک گفت: دهه فجر امسال باید عطر و بوی انتخابات داشته باشد و برنامه‌های دهه فجر امسال، بستر مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان قرچک به ریاست سرپرست فرمانداری و باحضور میری زاده و قیصرپناه معاونین فرمانداری و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حسین فخاری سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک ایام الله دهه فجر را نقطه عطف تاریخ کهن کشور دانست و اظهار داشت: دهه مبارک فجر، متعلق به همه آحاد ایران اسلامی بوده و به همین دلیل باید باشکوه هر چه تمام تر گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه با وجود توطئه های دشمنان، ایران اسلامی در تمامی زمینه ها پیشرفت خوبی داشته است افزود: یکی از موضوعات مهمی که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، تبیین اقدامات و دستاوردهای ادارات و دستگاه ها و امید آفرینی و اطلاع‌رسانی به مردم است.

سرپرست فرمانداری قرچک با اشاره به انتخابات اسفندماه بیان کرد: دهه فجر امسال باید عطر و بوی انتخابات داشته باشد و مسئولین برنامه های پیش‌بینی شده را به گونه ای اجرا کنند که در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موثر باشد.

فخاری در پایان تصریح کرد:‌ دستگاه‌های اجرایی شهرستان، نسبت به فضاسازی ویژه دهه مبارک فجر و همچنین موضوع مهم انتخابات 11 اسفند در فضاهای شهری، روستایی و ادارات اهتمام ویژه داشته باشند.

گفتنی است، در این جلسه، رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی برنامه های خود را برای گرامی‌داشت دهه فجر اعلام کردند.

کد خبر 1744773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha