همایش قاریان و اساتید قرآنی طرح «مسجد، پایگاه قرآن» برگزار می شود

همایش قاریان و اساتید قرآنی طرح «مسجد، پایگاه قرآن» استان قم با هدف هم افزایی ظرفیت های قرانی کانون های فرهنگی هنری مساجد و شناسایی و توجیه قاریان علاقه مند به شرکت در این طرح برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، همایش قاریان و اساتید قرآنی طرح «مسجد، پایگاه قرآن» با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ‌در خصوص قرار گرفتن مساجد به عنوان پایگاه قرآنی، به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می شود.

هم افزایی ظرفیت های قرانی کانون های فرهنگی هنری مساجد، توجیه برنامه های قرآنی در مساجد و شناسایی و توجیه قاریان علاقه مند به شرکت در این طرح از جمله اهداف برگزاری این همایش می باشد.

 طرح ملی «مسجد پایگاه قرآن»، همزمان با سراسر کشور در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم اجرا می شود که کانون های مجری این طرح، علاوه بر برنامه های قرآنی معمول و منظم مسجد، کرسی های تلاوت قرآن را با حضور  قاریان برجسته استانی و کشوری برگزار می کنند که در این جلسات قرائت قرآن به شیوه تحقیق انجام خواهد شد.

 این همایش فردا (پنجشنبه28دی ماه) ساعت 9، با حضور قاریان و اساتید قرآنی در محل ستاد استان به نشانی خیابان شهید لواسانی، کوچه 9 فرعی 2 برگزار می شود.

کد خبر 1744937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha