امشب به آسمان دعوتی و خدا بی حساب می‌بخشد

لیلة الرغائب، وعده گاه الهی است، و خدایی که منتظر بندگان است، بندگانی که تن روحشان به گناه آلوده شده و پرودگار مهربان وعده بخششان را در این شب داده است.

 به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر، این آرزوها و امیدها است که زندگیت را جذاب می‌کند و تو را برای رسیدن به فرداهای بهتر امیدوارتر می‌کند.

 و زندگی با آرزوها و دریغ ها همراه است و ...…..امشب لیلة الرغائب است… شبی که میل و رغبت توجه به پرستش و بندگی در آن بسیار است.

لیله به معنای شب است و کلمهٔ «رغائب» جمع «رغیبه» به معنای چیزی است که مورد رغبت و میل و نیز به معنای عطا و بخشش فراوان است؛ بنابراین «لیلةالرغائب» هم می‌تواندبه معنای شبی باشد که میل و توجه به آن بسیاراست و هم می‌تواند به معنای شبی باشد که درآن عطا و بخشش خدا بسیار است. با توجه به روایاتی که در فضیلت این شب وجود دارد هر دو معنا درست است.

و چه زیبا رسول مهربانی‌ها د در خصوص فضیلت این شب می‌فرماید «از اولین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید که فرشتگان آن را «لیلة الرغائب» نامیدند.»

لیلة الرغائب، وعده گاه الهی است، و خدایی که منتظر بندگان است  بندگانی که یک سال تن و روح خود را به گناهانی آلوده که او وعده بخششان را در این شب به آنها داده است.

پس بیا و دلت را صاف کن و خالصانه دعا کن تا آنچه خیر است  برایت رقم بخورد و شرو بدبها از تو دور شود.

امشب لیله الرغائب است چرا که درهای درهای آسمان برای پذیرش تضرع های عاشقانه بندگان گشوده می‌شود و ساکنان عرش همه منتظرند تا بهترین آرزو را آمین بگویند ودر بزم دعا و نیایش زمینیان حضور یابند.

امشب  از هر کجای این کره خاکی که در خانه رب  را بزنی صدای ربنایت را می‌شنود و به استقبالت می‌آید؛ آرزوهایت را در طبقی از اخلاص بگذار و بهترین ها را از در خانه معبود طلب کن  امشب چه شبی  است  امشب به آسمان دعوتی بی حساب بخواه  چرا که صاحب خانه امشب بی حساب می‌بخشد

هر چقدر بیشتر صدایش کنی بیشتر تو را می‌طلبد امشب  تا می‌توانی زمزمه اش کن، زمزمه های ربنایت امشب تو را خسته نمی‌کند، صدایش کن منتظر زمزمه های توست، منتظر گریه هاو بغض هایت، منتظر صدای خندهایت ، ندبه هایت،   استغفارت و ابراز عشق  و بندگیت، منتظر سجده هایت و به خاک افتادنت برای بلند شدن و چه افتخاری بزرگتر از این که تاج بندگی را بر سر بگذاری و با اوج اخلاص از خدای مهربانیها در شب آرزوها آرزوهایت را طلب کن خدایت منتظر توست منتظر شنیدن آرزوهایت صدایش کن.

کد خبر 1745020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha