شهید سلیمانی شاگرد مکتب قرآن بود

جعفر نیک نفس با اشاره به ضرورت آشنایی نسل نوجوان و جوان با شخصیت شهید سلیمانی، ابراز کرد: حاج قاسم شاگرد مکتب قرآن کریم بود و شخصیت این شهید در همه ابعاد، برای نسل نوجوان و جوان یک الگو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب (۲۸ دی ماه) با حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به همت کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر و هیئت الزهرا (س) مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) جیرفت جلسه قرآن کریم در روستای قاسم آباد رودبار جنوب برگزار شد.

جعفر نیک نفس در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: اخلاص، مردم داری و ساده زیستی حاج قاسم، راه نفوذ او به قلوب مردم است و باعث شد تا همیشه یاد و خاطره اش جاودان بماند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با بیان اینکه حاج قاسم هر کار می کرد تنها برای رضای خدا بود، تصریح کرد: شهید سلیمانی همواره گوش به فرمان ولی فقیه بود و خود را سرباز ولایت می دانست.

وی با اشاره به ضرورت آشنایی نسل نوجوان و جوان با شخصیت شهید سلیمانی، ابراز کرد: حاج قاسم شاگرد مکتب قرآن کریم بود و شخصیت این شهید در همه ابعاد، برای نسل نوجوان و جوان یک الگو است.

نیک نفس یکی از خصوصیات بارز شهید سلیمانی را احترام به والدین برشمرد و تصریح کرد: امروز باید سبک زندگی و سیره شهید سلیمانی را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره)  بود و شخصیت ولای حاج قاسم، او را به یک مکتب تبدیل کرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از سوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از فعالان و نفرات برگزیده مسابقات قرآنی تجلیل شدند.

کد خبر 1745022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha