باید از همه ظرفیت‌ها برای هر چه بهتر برگزاری انتخابات بهره گرفت

رئیس ستاد انتخابات استان سیستان وبلوچستان گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای هر چه بهتر برگزاری انتخابات بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، شریفی معاون سیاسی اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان سیستان وبلوچستان باتفاق ملاشاهی فرماندار ویژه شهرستان زابل و رئیس حوزه اصلی انتخابیه، با حضور در ستاد اصلی انتخابیه شهرستانهای زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در فرمانداری زابل از روند پیشرفت کار چینش اعضای شعب، نمایندگان فرماندار، رفع نیازمندیهای مکانهای استقرار شعب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.

 شریفی تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم را در انجام امورات انتخابات ضروری دانست و افزود:صحت و سلامت انتخابات و تلاش برای مشارکت حداکثری از موضوعات مهم می باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار رعایت قانون و اصل بی طرفی از دیگر موضوعات برشمرد و افزود:باید از همه ظرفیت ها و امکانات برای هر چه بهتر برگزاری انتخابات بهره گرفت.

شریفی تاکید کرد:همه باید با رعایت قانون و در فضایی آرام و سالم بستر لازم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را فراهم کنند.

کد خبر 1745051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha