اعتکاف فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با زوایای اسلام است

آیت الله خاتمی با اشاره به آماده سازی مساجد برای مراسم معنوی اعتکاف اظهار کرد: اعتکاف فرصت مناسبی است که جوانان را در مسیر درست قرار داده و آنها را با زوایای زیبای اسلام بیش از گذشته آشنا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان،آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به آماده سازی مساجد برای مراسم معنوی اعتکاف اظهار کرد: اعتکاف فرصت مناسبی است که جوانان را در مسیر درست قرار داده و آنها را با زوایای زیبای اسلام بیش از گذشته آشنا کرد.


به گفته نماینده ولی فقیه در استان، سال گذشته ۶۰۰ هزار معتکف در مساجد حضور داشتند و عمده آنها را قشر جوان تشکیل می‌داد.


وی به حضور ائمه جمعه در محضر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان به مردم زنجان سلام رساندند و مسائل راهگشایی در این جلسه بیان شد.


وی افزود: یکی از این موارد تشویق مردم به امور خیر است که مورد تاکید ایشان است و تشویق به حضور در میادین سیاسی از جمله انتخابات مورد نظر مقام معظم رهبری است.


امام جمعه زنجان به وضعیت غزه و نظر رهبری در این خصوص نیز اشاره کرد و افزود: ایشان کار بزرگ ملت یمن در پشتیبانی از مردم غزه را جهاد فی‌سبیل‌الله دانستند.


در ادامه راهپیمایی نمازگزاران از محل مصلای زنجان تا میدان رسل برگزار شد، نمازگزاران زنجانی ضمن محکوم کردن جنایات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه از دلاوری های رزمندگان انصار الله یمن حمایت کردند.

کد خبر 1745072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha