پاسخ کوبنده و قاطع سپاه به موساد انتقام خون شهدای مظلوم کرمان بود

حجت الاسلام غبیشاوی، با اشاره به پاسخ قاطع سپاه به موساد و حمله موشکی به مقر تروریست‌ها، گفت: این پاسخ کوبنده، انتقام خون شهدای مظلوم کرمان بود و مردم ما خواستار ادامه این انتقام‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۲۹ دی ماه) در آئین خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آبادان، ضمن گرامیداشت روز غزه، اظهار کرد: جنایت های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست را به شدت محکوم می کنیم و تا آزادی قدس شریف از مردم مظلوم غزه حمایت خواهیم کرد.

خطیب نماز جمعه آبادان به پاسخ قاطع و کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موساد و حملات موشکی به مقر تروریست‌ها، افزود: از این قبیل اقدامات باید ادامه دار باشد، این انتقام در واقع پاسخ به جنایت تروریستی در کرمان بود که منجر به شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان شد و مردم ما نیز خواستار ادامه این انتقام ها هستند.

وی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون و مدیون خون شهدا دانست و تصریح کرد: این اقتدار برای تقویت مقاومت هزینه خواهد شد.

حجت الاسلام غبیشاوی، به حوادث غزه نیز اشاره کرد و یاد آور شد: صهیونیست‌ها چندین بار از جمله جنگ ۲۲ روزه سال ۲۰۰۸ از مجاهدان حماس شکست خورده‌اند و امروز هم اسرائیل کودک کش و استکبار جهانی با نسل کشی در غزه پس از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی با مقاومت ۱۰۰ روزه حماس روبرو شده‌اند.

وی تاکید کرد: ما در جبهه حق و علیه باطل هستیم و به نابودی صهیونیست روز به روز نزدیک‌تر می‌شویم.

امام جمعه آبادان در بخشی از سخنان خود به اهمیت حضور مردم در انتخابات نیز اشاره کرد و ابراز داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند ماه دشمنان را مایوس و ناامید خواهد کرد.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه باید تنور انتخابات را روز به روز گرم‌تر و از مردم برای حضور حداکثری دعوت کرد، گفت: با مدیریت‌های بد در دولت‌های گذشته بین مردم بی‌اعتمادی به وجود آمده که باید آن را اصلاح کرد؛ چاره اندیشی واقعی برای این مسئله، حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح است.

وی خواستار رقم زدن حماسه‌ای دیگر در اسفندماه سال جاری از سوی مردم ایران اسلامی شد و تاکید کرد: دشمن امید زیادی دارد که مردم پای صندوق رای نیایند ولی به طور قطع ملت ما بتری دیگر مشت محکمی به دهان آنها خواهند زد.

حجت الاسلام غبیشاوی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری مراسم پر فیض، روحانی و معنوی اعتکاف نیز اشاره کرد و اذعان داشت: اعتکاف سنت حسنه‌ای است، که بیشتر معتکفین از جوانان هستند.

وی از اعلام آمادگی مساجد شهرستان آبادان برای برگزاری این سنت حسنه خبر داد و گفت: در سطح شهرستان ۲۰ مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف اعلام آمادگی کرده‌اند که امیدواریم این مراسم نیز امسال پرشورتر و با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

کد خبر 1745077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha