نقش مردم‌ در ایجاد تمدن اسلامی تعیین کننده است

حجت الاسلام نکونام بر نقش تعیین کننده مردم در ایجاد تمدن اسلامی تاکید کرد و گفت: کارگزاران باید با پاسخگویی درست به مطالبات مردمی امید و ایمان را در مردم تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۹ دی) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، بر نقش تعیین کننده مردم در ایجاد تمدن اسلامی تاکید کرد و گفت: کارگزاران باید با پاسخگویی درست به مطالبات مردمی امید و ایمان را در مردم تقویت کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن ایام اعتکاف، افزود: اعتکاف فرصت مغتنمی برای خودسازی است و این برنامه کاملا مردمی برگزار می شود که نیازمند حمایت های خیرین است.

امام جمعه شهرکرد به در پیش بودن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: در این ایام باید خیانت ها و خسارات رژیم شاهنشاهی به ملت ایران و دست قدرت الهی در یاری امام و رهبری تبیین گردد.

حجت‌الاسلام نکونام بر لزوم بهره گیری از لحظات نورانی ایام ماه رجب تاکید و تصریح کرد: باور ‌و نگاه توحیدی در این ماه باید بالا برود و مرزبندی بین توحید و ظلم در افراد شکل بگیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عقب نشینی اسرائیل از حملات به غزه نتیجه مقاومت و صبر مردم فلسطین است، خاطرنشان کرد: مردم فلسطین می گویند شهدا را در راه خدا داده اند و هرگز پشت مقاومت را خالی نکردند.

کد خبر 1745080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha