سینما مصوبه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان اجرایی شد

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: راه اندازی سینما یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان بود که در همین راستا در شهر جیرفت سینما فرهنگ راه اندازی و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۳۰ دی ماه) حجت الاسلام سید احمد حسینی در دهمین نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان، گفت: راه اندازی سینما یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان بود که در همین راستا در شهر جیرفت سینما فرهنگ راه اندازی و افتتاح شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با اشاره به این که سالن های آمفی تئاتر مجتمع های فرهنگی هنری جنوب کرمان مجهز به تجهیزات سینمایی به روز می شوند، ابراز کرد: در شهرستان عنبرآباد و کهنوج بزودی این مجتمع ها تجهیز خواهند شد.

وی بیان کرد: برای تجهیز هر سالن آمفی تئاتر مجتمع های فرهنگی هنری، ۴ میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: بزودی در شهرستان های عنبرآباد، کهنوج منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب نیز سینما افتتاح خواهد شد.



حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: ساخت مجتمع فرهنگی هنری شهرستان قلعه گنج ۱۰ سال است که بلاتکلیف مانده بود و با پیگیری های مستمر ان شاءالله این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 1745209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha