مطالبه رهبری مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات پیش رو است

حجت الاسلام میثم تارم مهمترین موضوع امروز را انتخابات برشمرد و تصریح کرد: مطالبه به حق رهبری از همه ما این است که ملت ایران در تحقق مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات پیش رو تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۳۰ دی ماه) دهمین نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در سال جاری با دستور کار انتخابات در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این نشست، ضمن تبریک ماه رجب، گفت: ماه رجب و ماه شعبان اردوگاه تمرینی برای ورود به ماه مبارک رمضان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، ابراز کرد: شهدا عاشق شهادت بودند و عاقبت به آرزوی خود رسیدند اما ملت ما برای نبود آنها داغدار شد.

وی ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) برای شناسایی و دستگیری سریع تروریست های حادثه کرمان، خاطرنشان کرد: این هم نقطه قوت دستگاه های امنیتی ما است که نشان می دهد نیروهای امنیتی ما بر همه مسائل اشراف کامل دارند.

حجت الاسلام تارم با تقدیر از سپاه پاسداران به دلیل گرفتن انتقام از تروریست های حادثه کرمان، اظهار کرد: این انتقام تلفات فراموش نشدنی برای تروریست ها بر جای گذاشت.

امام جمعه جیرفت مهمترین موضوع امروز را انتخابات برشمرد و تصریح کرد: مطالبه به حق رهبری از همه ما این است که ملت ایران در تحقق مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات پیش رو تلاش کنند.

کد خبر 1745269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha