اتاق بازرگانی سنندج مشکلات شهرستانهای کردستان را به تفکیک تدوین می‌کند

حسینی گفت: اتاق بازرگانی با همکاری فرمانداران در یک اقدام مبتکرانه و برای نخستین بار در کشور مشکلات این بخش را شهرستان به شهرستان دنبال می‌کند و در قالب دفترچه‌هایی تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شسبتان از استان کردستان، سیدکمال حسینی نایب رئیس اتاق بازرگانی سنندج پیش از ظهر شنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان اظهار داشت: در راستای کنترل تورم سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی و عدم پرداخت تسهیلات از یک سو مقداری تأثیرگذار بود.

وی افزود: از سوی دیگر این تفکر انقباضی روی تولید و تولیدکنندگان تأثیر منفی گذاشت و فشار زیادی به بخش تولید وارد کرد.

حسینی ادامه داد: همه ما واقف بر مشکلاتی که بر عهده به فعالین اقتصادی در دولت و بخش خصوصی وارد می شود هستیم و سعی داریم تا این میزان را کاهش دهیم.

نایب رئیس اتاق بازرگانی سنندج با تاکید بر اینکه به عنوان نمایندگان فعالین اقتصادی بخش خصوصی می‌خواهیم صدا و درخواست این افراد را به گوش مسولان برسانیم گفت: سعی ما این است که با یک که با یک گفتمان منطقی مطالبات و درخواست بخش خصوصی را به گوش مسئولان برسانیم.

وی تاکید کرد: خرسندیم که اتاق بازرگانی با همکاری فرمانداران در یک اقدام مبتکرانه و برای نخستین بار در کشور مشکلات این بخش را شهرستان به شهرستان دنبال می‌کند و در قالب دفترچه‌هایی تدوین می‌شود.

حسینی همچنین از ایجاد و راه‌اندازی سامانه‌ای با محور احصای مشکلات و راهکارها در حوزه اقتصاد توسط بخش خصوصی در استان کردستان خبر داد.

وی عنوان کرد: امیدواریم هرچه زودتر شاهد فعال‌سازی این سامانه که بانک اطلاعاتی از مشکلات، ظرفیت‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه اقتصاد به تفکیک شهرستان‌هاست باشیم.

کد خبر 1745305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha