بیش از ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است

مثنوی گفت: جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری تعداد ۲ هزار و ۱۸۰ بسته معیشتی را در قالب طرح کاروان سلامت بین نیازمندان در سطح استان توزیع کرده است.

مسعود مثنوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری تعداد ۲ هزار و ۱۸۰ بسته معیشتی را در قالب طرح کاروان سلامت بین نیازمندان در سطح استان توزیع کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بسته های معیشتی بین ۹۵۰ نفر از نیازمندان که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

وی ارزش بسته های معیشتی را ۷ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این بسته های معیشتی با حضور و مشارکت ۸۵ نفر از داوطلبان فعال جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری بین نیازمندان توزیع شد.

مثنوی تصریح کرد: در طرح کاروان سلامت خدماتی همچون ویزیت رایگان بیماران، توزیع داروی رایگان، خدمات مشاوره روان‌شناسی، خدمات ویزیت مامایی و سنجش فشار و قند خون به عزتمندان ارائه شد.

وی، کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، کاهش هزینه‌های درمانی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی، همچنین ایجاد مشارکت مؤثر در بین داوطلبان را از اهداف برگزاری طرح کاروان سلامت برشمرد.

کد خبر 1745607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha