اهدای بیش از ۲ میلیارد لوازم ضروری زندگی به مددجویان گلوگاه

محمودجانلو گفت: گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان برای تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت هزینه شده است.

علی محمودجانلو -رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گلوگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران هزار و ۴۴۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد گلوگاه بوده و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند اظهار کرد: لوازم ضروری زندگی ازمحل منابع کمیته امداد و با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری تامین و در مناسبت های مختلف به ویژه ایام سرد سال بین جامعه مددجویی توزیع می شود.

وی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان برای تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت هزینه شده است.

محمودجانلو با بیان اینکه این لوازم براساس نیاز مددجویان و بررسی مددکاران توزیع می شود، افزود: در این مدت ۱۶۰ قلم لوازم ضروری زندگی شامل: کولر گازی، بخاری گازی و یخچال و ماشین لباس شویی واجاق گاز بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.

وی خاطرنشان شد: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آن‌ها انجام می‌شود.

کد خبر 1745698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha