مشکلات بازنشستگان ویژه پیگیری می‌شود

سردار حسن‌پور با بیان‌اینکه ارتقای منزلت و جایگاه بازنشستگان نیروی انتظامی در دستور کار مسئولان ذیربط قرار دارد، گفت: به صورت ویژه پیگیر مشکلات و خواسته‌های بازنشستگان نیروی انتظامی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سردار حسین حسن‌پور امروز(دوشنبه، ۲ بهمن) در همایش قرارگاه تابان که در سالن همایشات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: شهرستان آستارا دارای ۳۴۰ بازنشسته انتظامی است که امروز ۱۰۰ نفر از این عزیزان در همایش حضور دارند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با بیان‌اینکه هدف از برگزاری همایش تجلیل از زحمات بازنشستگان و رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های آنان است، افزود: تمام تلاش بر این است مشکلات شما عزیزان که سالیان سال در مجموعه انتظامی تلاش کرده‌اید به حداقل برسد.

مشکلات بازنشستگان ویژه پیگیری می‌شود

وی با اشاره به اینکه ارتقای منزلت و جایگاه بازنشستگان نیروی انتظامی در دستور کار مسئولان ذیربط قرار دارد، تصریح‌کرد: به صورت ویژه پیگیر مشکلات و خواسته‌های بازنشستگان نیروی انتظامی هستیم.

سردار حسن‌پور در ادامه به عملیات ساخت و ساز به متراژ ۲۴۰ هزار متر مربع توسط نیروی انتظامی در استان اشاره کرد و گفت: این ساخت و سازها که شامل احداث کلانتری، پاسگاه و محیط‌های آموزشی، تفریحی و خدماتی است بین ۶۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان اضافه‌کرد: ۲۰۰ واحد مسکونی نیز در شهرستان آستارا در حال احداث است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات به بازنشستگان نیروی انتظامی، افزود: در این خصوص تسهیلات زیادی به بازنشستگان اعطا شده و پرداخت تسهیلات ادامه دارد.

مشکلات بازنشستگان ویژه پیگیری می‌شود

سردار حسن‌پور به انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و خاطرنشان‌کرد: در انتخابات کاندیداهای اصلح، کارآمد، متخصص و متعهد را انتخاب کنیم.

گفتنی است، در پایان این آیین از وابستگان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و مستمری بگیران نیروی انتظامی شهرستان آستارا با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر 1745766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha