افتتاح نمایشگاه نقاشی "قاصدک خیال" در شهرستان قرچک

به مناسبت میلاد امام محمد تقی(ع) نمایشگاه انفرادی نقاشی"قاصدک خیال" آثار رقیه اسدی در شهرستان قرچک برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، به مناسبت میلاد امام محمد تقی (ع) و در آستانه میلاد مولای متقیان امام علی(ع) نمایشگاه انفرادی نقاشی"قاصدک خیال" آثار رقیه اسدی با حضور محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سمیرا آرمند مسئول انجمن هنرهای تجسمی و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان قرچک در محل نگارخانه فرهنگ افتتاح شد.

رقیه اسدی فارغ التحصیل رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی از سن ۱۷ سالگی هنر نقاشی را نزد اساتید شهرستان قرچک فراگرفت و به خاطر ذوق و علاقه بسیار زیاد به این هنر در مدت کوتاهی توانست آثار خوبی را تولید نماید. از جمله سوابق هنری ایشان در مدت ۱۵ سال فعالیت در حوزه طراحی و نقاشی، حضور در نمایشگاه گروهی فرهنگسرای معرفت، نمایشگاه گروهی برج آزادی و چندین نمایشگاه گروهی در شهرستان قرچک اشاره کرد.  

گفتنی است، در نمایشگاه انفرادی نقاشی"قاصدک خیال" ۲۱ اثر هنری از هنرمند هنرهای تجسمی شهرستان قرچک رقیه اسدی با تکنیک مداد رنگی، سیاه قلم، آبرنگ و پاستل به نمایش گذاشته شده، که از ۱ بهمن ماه لغایت ۴ بهمن ماه به مدت چهار روز  از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۵ عصر در محل نگار خانه فرهنگ مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک پذیرای علاقه مندان به این هنر می باشد.

کد خبر 1745780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha