انقلاب اسلامی واقعیت حاکمیت جهان را روشن کرد

معاون بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره ادعای حاکمیت حکومت های ظالم گفت: انقلاب اسلامی واقعیت حاکمیت جهان را روشن کرد که کسی نباید ادعایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، بیژن شمس در جلسه بصیرت افزایی نیروهای پدافند هوایی شهید نصر اصفهان به ادعاای دروغین انگلیس، آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و اظهارداشت: دولت های این کشورها مدعی ابرقدرتی و حاکمیت جهان دارند در حالی که حاکم جهان پروردگار یکتا است.

معاون بسیج اساتید استان اصفهان افزود: انقلاب اسلامی با ایستادگی در برابر و مقابل سران ظلم و حفظ استقلال مملکت خود مانع از ادامه فعالیت این کشورها شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی واقعیت حاکمیت جهان را روشن کرد که کسی نباید ادعایی داشته باشد و همه در کنار همدیگر در لوای ولایت زندگی کنند.

شمس با اشاره به اینکه این استقلال طلبی ایران توانست دنیا را بیدار کند، خاطرنشان کرد: استقلال و ایستادگی در برابر ظلم و ستم جهانیان برای دیگر کشورها الگو شد و شاهد اتفاقات خوبی در دنیا هستیم.

وی به ادعای دیگر غرب در تبلیغ رسانه ای علیه جمهوری اسلامی و بزرگ نمایی مشکلات اشاره کرد و گفت: آن ها با بکارگیری ظرفیت رسانه ای القای بی عدالتی و مشکل در کشور دارند و تمام این اقدامات برای ناامیدی ملت ایران از نظام است.

معاون بسیج اساتید استان اصفهان یادآورشد: فعالیت های رسانه ای غرب برای ناامیدی ملت و انحراف نظام است و روشنگری ها و بصیرت ملت ایران مانع موفقیت آنان در این تئوری شده و همواره شاهد حضور حماسی ملت ایران هستیم.

کد خبر 1745784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha