روحیه تعامل، همکاری و احساس مسئولیت بین نسل جوان تقویت شود

حجت الاسلام سرلک با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه تعامل، همکاری و احساس مسئولیت بین نسل جوان و نوجوان گفت: جوانان به عنوان سرمایه های انقلاب باید در قبال مسائل مختلف جامعه احساس مسئولیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، امروز(۳ بهمن)، در برگزاری گفتمان دانش آموزی با موضوع «معرفت و بصیرت» در هنرستان پسرانه شهید نواب صفوی شهرستان الیگودرز اظهارداشت: تعامل، همکاری، روحیه اجتماعی و احساس مسئولیت در قبال مسائل مختلف جامعه، لازمه پیشرفت کشور و شکوفایی استعدادهای ارزشمند نسل جوان و نوجوان است.

امام جمعه الیگودرز نسل جوان را سرمایه های انقلاب خواند و افزود: از فرصت های این دوران باید در جهت رشد و شکوفایی استعدادها استفاده شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن و هدف قرار گرفتن نسل جوان و نوجوان ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند که باور و اعتقادات جوانان را ضعیف کنند و بین جوانان و انقلاب فاصله بیندازند.

حجت الاسلام سرلک با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن عنوان کرد: نسل جوان و نوجوان در برابر هجمه های فرهنگی دشمن باید بصیر، آگاه و هوشیار باشند.

وی گسترش فرهنگ و تبیین ارزش های اسلامی بین نسل جوان و نوجوان را لازمه تربیتی نسلی مومن و انقلابی خواند و خاطرنشان کرد: ارتقای ایمان و تحکیم باورهای دینی خنثی کننده توطئه ها دشمن است.   

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: جوانان با تحکیم باور و اعتقادات دینی خویش و حرکت در مسیر انقلاب و آرمان های شهدا خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمن باشند.

کد خبر 1745854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha