محور پونل به خلخال همچنان مسدود است

نیک فهم با بیان اینکه محور پونل به خلخال همچنان مسدود است گفت : جاده های کوهستانی گیلان سفید پوش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، ‌ غلامعلی نیک فهم، امروز (سهدشنبه ۳ دی)  در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز بارش برف در مناطق کوهستانی گیلان گفت: در محور پونل – خلخال هم از شب گذشته بارش برف آغاز شده و تا کنون ۱۵ سانتی متر برف باریده است.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، با اشاره به اینکه بارش برف از ساعاتی قبل در ماسوله هم آغاز شده افزود: در مناطق بالادست شهر تاریخی ماسوله ارتفاع برف به ۱۵ سانتی متر رسیده است.  

وی اضافه کرد: در محورهای سیاهکل – دیلمان و بهارستان – آقچای، برف شدید می‌بارد و حداکثر ارتفاع برف در این مناطق به ۵ سانتی متر رسیده است.  

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، با اشاره به اینکه در جیرنده رودبار هم برف می‌بارد گفت: درحال حاضر همه راه‌های گیلان باز است و رفت و آمد در جریان است.

نیک فهم همچنین با اشاره به مسدود بودن جاده پونل به خلخال افزود: محور پونل – خلخال در محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی تا پایان زمستان مسدود است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل، گردنه الماس در محور اسالم- خلخال، زندانه در محور پونل-خلخال بارش برف شدید ادامه دارد.

کد خبر 1745892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha