وظیفه ما حرکت به سمت آرمان‌های مهدوی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه وظیفه ما حرکت به سمت آرمان های مهدوی است، گفت: باید آموزه‌های بصیرتی، انقلابی و مهدوی در هر سطحی و برای کلیه اقشار جامعه با استفاده از دوره های آموزشی و دیگر ظرفیت ها نهادینه شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز(۳بهمن) در جلسه شورای سیاستگذاری، هماهنگی و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان لرستان، که با حضور اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود «عج» استان لرستان برگزار شد، ضمن تبریک بمناسبت ایام خجسته سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی و دینی بوده و خواهد بود، که این برای همه ما یک اصل اساسی است.

وی عنوان کرد: تمام کارها و فعالیت هایی انجام شده، که به ظاهر فعالیت های دنیوی و عمرانی و خدمتگزاری به مردم هست، نهایتاً باید به آن تقویت معرفت و باورهای دینی منجر شود و نمود و بروز آن در گفتار و کردار آحاد جامعه و خانواده ها نمایان گردد.  

امام جمعه خرم آباد ظهور حضرت مهدی (عج) را وعده تخلف ناپذیر الهی، دانست و افزود: با ظهور آن حضرت مظلومین مقتدر وارث زمین خواهند شد و وظیفه ما در این برهه ضمن تعظیم شعائر الهی به مناسبت‌های دینی، فرهنگی و انقلابی، حرکت به سمت و سوی آرمان مهدوی است و همه مجاهدت‌ها و تلاشها و فراز و نشیب ها، باید به آن نقطه متمرکز شود.  

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر فعالیت‌های معرفت افزا در طول سال و توجه به کمیت و کیفیت بخشی به برنامه‌ها، و فعالیت‌های معارفی و آموزه‌های مهدوی و اهل بیت عنوان کرد: طبیعتاً در راهبرد نشر معارف، دانشگاه‌ها، دانشجویان، دانش آموزان، هنرمندان، ورزشکاران، مربیان، و حتی مهد کودک‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند و می‌توان در این راستا شاهد رشد و تعالی همه آحاد مردم، مخصوصاً جامعه هدف‌ باشیم.

 وی نشر آموزه‌های بصیرتی، انقلابی و مهدوی را در هر سطحی و برای کلیه اقشار لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مهدویت در بخش‌های سازمانی و اداری، کارمندان، خانواده‌ها و فرزندان آنان، و خصوصاً آموزش و پرورش، اقشار مختلف، کسبه و بازاریان، و حتی قشری مانند تاکسیرانی بسیار مفید فایده است، که می‌توان این‌ها را در قالب اردوهای گوناگون و متنوع و مفرح، و مشارکت دادن آنان در برنامه‌های مهدوی اجرایی کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: نیاز است که اعتبارات فرهنگی که در اختیار کلیه ادارات و از جمله نهادهای فرهنگی است، به بهترین نحو ممکن استفاده شود، و در این بین بنیاد فرهنگی مهدویت استان را برای انجام فعالیت‌های مهدوی از جمله جشنواره‌ها، همراهی و حمایت کنند، که با کیفیت و کمیت لازم برگزار شوند.

کد خبر 1745979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha