میزگرد «افزایش توان اقتصادی در کشورهای اسلامی» برگزار می‌شود

میزگرد «افزایش توان اقتصادی در کشورهای اسلامی» روز سه‌شنبه (۱۰ بهمن‌ماه) به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، میزگرد «افزایش توان اقتصادی در کشورهای اسلامی» روز سه‌شنبه (۱۰ بهمن‌ماه) با حضور رایزنان فرهنگی کشورهای ایران، ترکیه و عراق و برخی اساتید دانشگاه از کشور مالزی، ایران، ترکیه و عراق به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی برگزار می‌شود.

در این میزگرد، حسلیندا عبدالله، رئیس مرکز ایپساس، دانشگاه یو پی ام، حبیب رضا ارزانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، احلام نیما، وابسته فرهنگی کشور عراق، پروفسور محمد فضلی سوی، دانشگاه یو پی ام و صالح مهدی خلیل، مشاور علمی سفارت عراق سخنرانی می‌کنند.

پروفسور محد مرشد ارشاد، دانشگاه یو پی ام، پروفسور حسین نزاکتی علیزاده، استاد دانشگاه، خانم شاه هنیم بنت یحیی، وزارت ورزش و جوانان، پروفسور محمد فلاحت، دانشگاه آسیا پسیفیک، کاوه جوانی، استاد دانشگاه و احمد تمیل، رایزن دینی سفارت ترکیه از دیگر سخنرانان این مراسم هستند.

شایان ذکر است که نشست به صورت حضوری و در محل رایزنی فرهنگی کشورمان برگزار خواهد شد؛ البته غیر از حضور برخی از مدعوین تمام نشست به صورت زنده از شبکه‌های مجازی پخش می‌شود.

پس از سخنرانی اساتید و سخنرانان، افراد حاضر در جلسه و کلیه مدعوین به بحث و تبادل نظر در راستای رسیدن به الگوی موفق جهت افزایش توان اقتصادی در کشورهای اسلامی خواهند پرداخت.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی درصدد است تا برای تقویت ارتباطات میان کشورهای مسلمان از رایزنان فرهنگی و اساتید دیگر کشورهای مسلمان نیز دعوت به عمل آورد

کد خبر 1746000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha