بهره مندی ۴۴هزار زائر امام رضا(ع) از چای حضرتی خادمیاران رضوی قائم شهر

فاضل زاده گفت: تعداد ۶۰نفر از خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان قائم شهر از استان مازندران با حضور در چایخانه حضرتی به ۴۴هزار زائر و مجاور حرم مطهر رضوی خدمت رسانی کردند.

محمدصادق فاضل زاده-دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، به علاقه مندی و دلدادگی مازندرانی ها به ائمه اطهار(علیهم السلام) به ویژه حضرت رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: خادمیاران و یاوران رضوی قائم شهر نیز از این قائده مستنثنی نیستند و برای خدمت رسانی به نیت امام رضا(ع) از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی به خدمت رسانی عام المنفعه خادمیاران و یاوران افتخاری حضرت رضا(ع) در حوزه های مختلف معیشتی، درمانی، تحصیلی، مسکن و ... اشاره کرد و گفت: خادمیاران رضوی باید با ورود به سامانه خادمیاری آستان قدس و انتخاب عرصه و مصداق خدمتی، هفته‌ای شش ساعت به نیت امام رضا(ع) به محرومین خدمت کنند و ثبت گزارش داشته باشند.

فاضل زاده با بیان اینکه پاداش این نوع‌دوستی، خدمت در حرم مطهر تحت عنوان کشیک حرم است، افزود: در ماه های اخیر خدمت در چایخانه حضرت رضا(ع) نیز از جمله خدماتی است که خادمیاران و یاوران رضوی در حرم مطهر رضوی انجام می دهند.

وی بیان کرد: مطابق سهمیه ابلاغی استان ۶۰نفر از خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله ای خدمت رضوی شهدای قراخیل شهرستان قائم شهر طی روز های اول و دوم بهمن ماه مصادف با سالروز ولادت باسعادت حضرت جواد الائمه(ع) با انجام هزینه ای به مبلغ ۶۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در چایخانه ی حضرت واقع در صحن امام حسن مجتبی(ع)، از مهمانان آقا علی بن موسی الرضا(ع) پذیرایی نمودند.

بهره مندی ۴۴هزار زائر امام رضا(ع) از چای حضرتی خادمیاران رضوی قائم شهر

فاضل زاده با بیان اینکه ۴۴هزار زائر و مجاور حرم مطهر رضوی در مدت حضور قائم شهری ها در چایخانه حضرتی از چای شیرین با عطر گل محمدی بهره مند شدند، گفت: در مدت یاد شده علاوه بر چای، ۱۴ هزار عدد شکلات و ۱۰ هزار قرص نان سنتی محلی هم بین زائرین ثامن الحجج(ع) توزیع شد.

کد خبر 1746041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha