مساجد در تغییر و تحولات سیاسی رنگ نمی بازند

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مساجد رکن مهم انقلاب اسلامی هستند، گفت: مساجد در تغییر و تحولات سیاسی رنگ نمی بازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان؛حجت الاسلام وهاب پیشه ور سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در جلسه ستاد دهه فجر مساجد سیستان و بلوچستان به روایتی از امام صادق علیه السلام در مورد دیدار با  دوستان که موجب صفای وجود و نورانیت می شود اشاره کرد و بیان داشت: وقتی دور هم جمع و همفکر می شویم سبب شکوفایی عقل و درایت می شود.

وی با اشاره به اینکه ماموریت کمیته ستاد دهه فجر مساجد به ستاد کانونهای فرهنگی و هنری سپرده شده است، افزود: کمیته ستاد دهه فجر استان اعضای ثابت دارد که امروز این اعضا گردهم جمع شده اند.  

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان به نهضت بازگشت به مساجد اشاره کرد و دامه داد: اساسا مسئله مسجد  یک مسئله مهمی است که همه به اهمیت آن اذعان دارند اما شاید در عمل همتی نداشته باشند. 

 پیشه ور با تاکید بر اینکه مساجد در تغییر و تحولات سیاسی رنگ نمی بازند ، یادآور شد: اگر بخواهیم بررسی کنیم و ریشه کارهایی که در مسجد اتفاق افتاده و  انسان سازی هایی که در مساجد رقم خورده فراوان است.

وی  با بیان اینکه ما به دنبال کار واقعی در مساجد هستیم، افزود: ما باید پای کار واقعی در مساجد باشیم و نباید گرفتار کارهای رسمی، اداری و دستوری باشیم. 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان از دستاوردهای انقلاب اسلامی را گفتگوی مسجدی دانست و ادامه داد: مساجد رکن مهم انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 1746080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha