دشمنان انقلاب اسلامی از حب ملت ایران به علی و اولاد علی (ع) هراس دارند

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه عشق علی (ع) باید سرآغاز و سرچشمه الگوی زندگی ما باشد،گفت: عشق و ارادت به علی (ع) و فرزندانش این انقلاب را پیروز گرداند علت مخالفت دشمنان نیز این است که عشق این خاندان را با منافع خودشان در تضاد می‌بینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری در مراسم جشن میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام)، اظهار کرد: سرلوحه صحیفه و نامه عمل مومن محبت به امیرالمومنین (ع) است و عشق علی (ع) باید سرآغاز و سرچشمه الگوی زندگی ما باشد.

وی افزود: ما به این محبت افتخار می‌کنیم و خدا را شاکریم که ما را علی‌شناس و علی باور قرار داده است، آدرسی که پیامبر خدا به دستور خدا در غدیر خم داده که بعد از ما کجا باید برویم ما رفتیم و به صاحبانش عشق ورزیده و آنها را باور کردیم و آن هم خانه علی و فاطمه الزهرا (علیهماالسلام) بود، خیلی‌ها این آدرس را گرفتند اما آدرس‌های غلط در پیش گرفتند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: امروز هم در فضای مجازی و فضای عینی آدرس‌های غلط زیاد داده می‌شود، مهم این است که آدرس درست را پیدا کنیم اینکه به چه کسی نزدیک و از چه کسی دور شویم را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: امروز به برکت همین عشق به علی و فرزندان علی (ع) انقلاب اسلامی در این سرزمین عشق و ارادت، پرچمش چهار دهه و اندی به همت یکی از فرزندانش برافراشته شده است، پیروزی در دفاع مقدس و دفاع از حرم به برکت همین عشق بوده است.

امام جمعه ساری تاکید کرد: علت اینکه دشمنان ما با این بیت (ع) و دودمان مخالفت کرده و دشمنی می‌ورزند این است که عشق این خاندان را با منافع خودشان در تضاد و ناسازگار با استکبار می‌بینند.

کد خبر 1746247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha