انتخاب نماینده اصلح اهمیت زیادی در سرنوشت کشور دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی از منظر بین المللی و اداره کشور مهم است گفت: انتخاب نماینده اصلح اهمیت زیادی در سرنوشت کشور و قانون گذاری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به مناسبت های هفته و اتفاقات بین المللی اظهارداشت: انتخابات و مشارکت مردمی از اهمیت خاصی برخوردار است که دشمن در این حوزه برنامه ریزی های خود را شروع کرده تا مشارکت را کاهش دهد.

امام جمعه اصفهان افزود: مشارکت در انتخابات مولفه کارآمد در قدرت بین المللی و ایجاد انسجام داخلی بوده و دستاوردهای زیادی برای کشور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اگر این مشارکت مهم نبود دشمن این همه توطئه نمی کرد، خاطرنشان کرد: بی توجهی به این موضوع با وجود توصیه های زیاد مسئولان و بزرگان کشور سزاوار نبوده و پشیمانی برای عدم حضور در انتخابات را به همراه دارد.

آیت الله طباطبایی نژاد به ایجاد تئوری یاس و ناامیدی در بین مردم از سوی دشمن، گفت: این توطئه دشمن برای عدم مشارکت مردمی برای دستیابی به اهداف شوم خود است.

وی به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و اذعان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی به لحاظ تصمیم گیری برای سرنوشت کشور و قانون گذاری حائز اهمیت بوده و در شرایطی که دشمن برای کاهش مشارکت کار می کند، شکست آن ها با حضور حماسی ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان یادآورشد: انتخابات مجلس شورای اسلامی از منظر بین المللی و اداره کشور مهم است.

وی اضافه کرد: انتخاب نماینده اصلح اهمیت زیادی در سرنوشت کشور و قانون گذاری دارد که باید پس از حضور حماسی به این موضوع مهم توجه کنیم و افراد متدین، انقلابی و اصلح را انتخاب کنیم.

ایفا نقش شیعه واقعی در عمل

امام جمعه اصفهان به سالروز ولادت حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: آن حضرت اسوه و الگوی رفتاری و عملی بود که باید شاکر نعمت ولایت باشیم که شیعه هستیم.

وی ادامه داد: آن حضرت دارای ویژگی های منحصری بود که دشمنانش نیز از فضائل اخلاقی خود یاد می کنند که عدالت مداری از جمله آن بود.

آیت الله طباطبایی نژاد در بیان شیعه واقعی گفت: شیعه واقعی در عمل خود را نشان می دهد و دستورات دین و توصیه های ائمه معصومین(ع) را اجرا می کند.

با اشاره به اینکه تقوا پیشه کنیم و اهل انفاق باشیم، یادآورشد: شیعه متقی به سعادت دنیا و آخرت می رسد و سرنوشت خوبی خواهد داشت و در رفتارش کینه نبوده و اهل انفاق و کمک است.

کد خبر 1746330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha