نامزدهای انتخاباتی در رسانه ملی برنامه‌های خود را به مردم اعلام کنند

حجت الاسلام غبیشاوی، گفت: مناظره انتخاباتی می‌تواند مردم را در انتخاب افراد اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۶ بهمن‌ماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای ثامن الائمه (ع) برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب (س) اظهار کرد: آن حضرت الگوی جامعه در سختی ها و یک مدیر نمونه در شرایط دشوار بود که توانست با تدبیرهای الهی عاشورا را در تاریخ زنده نگاه دارد.

خطیب نماز جمعه آبادان، حضرت زینب (س) را کاروان سالار عاشورا و اسرای کربلا دانست و افزود: عامل ترویج و ماندگاری فرهنگ و نهضت عاشورا در ادوار مختلف تاریخی، صبر و استقامت حضرت زینب (س) است.

وی خواستار ترویج بیشتر عفت و حجاب در جامعه شد و تصریح کرد: دشمن اکنون با تشویق به بی عفتی و بی حجابی جنگ نرم راه انداخته که اکنون با الگو قرار دادن فرهنگ اهل بیت باید به جنگ آنها رفت.

حجت الاسلام غبیشاوی در بخشی از سخنان خود با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور ترکیه، یاد آور شد: سیاست دولت انقلابی گسترش روابط با کشورهای همسایه است و سفر آیت الله رئیسی به ترکیه در این راستا بوده است.

وی یکی از اهداف سفر رئیس جمهور به ترکیه را قطع معاملات و رابطه آنها با اسرائیل دانست و بیان کرد: امیدواریم کشور مسلمان ترکیه این توصیه‌ها را جدی بگیرد.

امام جمعه آبادان ادامه داد: صهیونیست‌ها در جنایات اخیر نشان دادند نسل کش و دشمن اسلام هستند ولی آمریکا و صهیونیست‌ها خود را فراتر از قوانین می دانند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به بارش باران در کشور نیز اشاره کرد و ابراز داشت: از شب گذشته بارش رحمت الهی آغاز شد و امیدواریم کمبود بارش در هفته‌های آینده جبران و سدها پرآب شوند.

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه مناظره انتخاباتی تاثیر زیادی در انتخاب افراد اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی دارد، گفت: فضای کشور به سمت انتخاباتی شدن در حال حرکت است و شهرهایی که بیش از ۲ نماینده دارد می توانند مناطره تلویزیونی داشته باشند.

وی بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی می‌توانند در رسانه ملی برنامه‌های خود را به مردم اعلام کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی، عنوان کرد: این مناظره می‌تواند مردم را در انتخاب فرد اصلح کمک کند و با این روش مردم بهترین‌ها را انتخاب خواهند کرد.

کد خبر 1746339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha