نشست مجازی رئیس دستگاه دیپلماسی فرهنگی کشور با انجمن اسلامی دانشجویان اروپا

نشست مذکور از ساعت ۱۴:۰۰ بعد از ظهر به وقت لندن آغاز خواهد شد، و شرکت‌کنندگان می‌توانند در پلتفرم مجازی زوم به جلسه ملحق شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، یکشنبه ۸ بهمن ماه، به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با هدف تعمیق پیوندهای فرهنگی و دانشجویی، نشستی مجازی با حضور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و تنی چند از اعضای شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا و همچنین دبیران اتحادیه انجمن‌های عضو برپا خواهد شد. این مجمع که به منظور افزایش تعامل و گفتگوی بین دانشجویان ایرانی مقیم اروپا و مسئولین فرهنگی کشورمان تدارک دیده شده، فرصتی است برای بررسی امور جاری و طرح دیدگاه‌ها و ایده‌های نوین.
نشست مذکور از ساعت ۱۴:۰۰ بعد از ظهر به وقت لندن  آغاز خواهد شد، و شرکت‌کنندگان می‌توانند با استفاده از کد ۳۱۳ ۱۱۰ ۳۳۳۳ در پلتفرم مجازی زوم به جلسه ملحق شوند.  
علاقمندان برای پیوستن به نشست مجازی می‌توانند از ساعت ۱۵:۰۰ به وقت اروپای مرکزی، که معادل ۱۷:۰۰ عصر به وقت مسکو و ۱۷:۳۰ عصر به وقت تهران است، از طریق لینک زوم داده شده https://us۰۲web.zoom.us/j/۳۱۳۱۱۰۳۳۳۳ وارد گفتگو شوند.
اهداف اصلی این نشست شامل بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی همکاری‌های آتی، معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های جدید اتحادیه‌ها، و بررسی نیازها و خواسته‌های دانشجویان ایرانی مقیم اروپا است که انتظار می‌رود سبب ارتقاء سطح هم‌فهمی و سازگاری بهتر با شرایط مختلف تحصیلی و فرهنگی شود.
بنا بر اعلام این خبر ،این نشست، در راستای  تلاش‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای تثبیت حضور فعال و مؤثر ایران در عرصه‌های بین‌المللی به شمار می‌آید و گامی است در مسیر تقویت و گسترش دیپلماسی دانشگاهی  در سطح جهانی است.
کد خبر 1746378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha