بسته پیشنهادی دهه فجر کانون های مساجد جنوب کرمان اعلام شد

جعفر نیک نفس با اشاره به بسته پیشنهادی برنامه های دهه فجر ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، گفت: فضاسازی مساجد متناسب با ایام الله دهه فجر و برگزاری جشن های فجر، بخشی از برنامه های پیشنهادی است.

جعفر نیک نفس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به بسته پیشنهادی برنامه های دهه فجر ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، گفت: فضاسازی مساجد متناسب با ایام الله دهه فجر و برگزاری جشن های فجر، بخشی از برنامه های پیشنهادی است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: کانون های فرهنگی هنری می توانند محافل قرآن کریم را در دهه فجر در مساجد برگزار کنند.

وی بیان کرد: پخش نواهای انقلابی در ایام دهه فجر از بلندگوی مسجد قبل از اذان مغرب از دیگر برنامه های این بسته پیشنهادی است.

نیک نفس ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری می توانند با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، ضمن امید آفرینی در جامعه آگاهی بخشی کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: امروز با توجه به اینکه دشمن با ابزار رسانه به دنبال القای یاس و ناامیدی در جامعه است کانون های مساجد می توانند در مقابله با دشمن، نشست های بصیرتی با موضوع بیان اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار کنند.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری همچون مسابقات کتابخوانی و نقاشی از دیگر برنامه های پیشنهادی این بسته است.

نیک نفس اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری می توانند با پای کار آوردن گروه های سرود، در سطح شهر و روستاها سرودهای انقلابی اجرا کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های پیشنهادی برای اجرا در دهه فجر، برگزاری شب خاطره با حضور مبارزین انقلابی در سطح محلات مساجد است.

وی غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا را یکی دیگر از برنامه های پیشنهادی دهه فجر عنوان کرد و افزود: دیدار با خانواده های مبارزین انقلابی، شهدا و تجلیل از آنها در این بسته پیشنهادی گنجانده شده است.

نیک نفس گفت: علاوه بر این کانون های فرهنگی هنری می توانند در شب ۲۲ بهمن ماه نوای الله اکبر را از بلندگوی مسجد پخش کنند.

کد خبر 1746471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha