مدیران باید صفات گزینشی را تا پایان مسئولیت حفظ کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: مدیران و کارکنان دولت باید صفات گزینشی بدو استخدام را تا پایان مسئولیت حفظ کنند و همواره به آن پایبند باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» در جلسه شورای اداری اصفهان در محل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به موضوع انتخابات و تایید صلاحیت ها اشاره کرد و اظهارداشت: پایداری به اصول نظام و رصد مسئولان در تمامی امور کاری از شاخصه های نظام اداری جمهوری اسلامی به حساب می آید که در دنیا کمتر دیده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: شاخصه های مسئولیتی تنها مربوط به مقطع خاصی نبوده و باید مدیران تا آخرین روزهای کاری به آن متعهد باشند و همواره ارزیابی می شوند.

وی با بیان اینکه تصور برخی این است که در هنگام استخدام باید شرایط اساسی نظام را رعایت کرد، ادامه داد: مدیران و کارکنان دولت باید صفات گزینشی بدو استخدام را تا پایان مسئولیت حفظ کنند و همواره به آن پایبند باشند.

آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: مدیران باید رفتار زیرمجموعه خود و عملکرد خودشان را رصد کنند تا به اصول پایبند باشند و همواره صفات اولیه استخدامی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری نسبت به این ویژگی خود و رهبری دقت دارند، خاطرنشان کرد: افراد عضو این مجلس باید همواره به اصول اساسی نظام پایبند باشند و تنها بررسی ویژگی رهبری را انجام نمی دهند بلکه روی رفتار خود نیز نظارت دارند.

امام جمعه اصفهان در خصوص برخی از رد صلاحیت ها گفت: برخی از افراد با داشتن بعضی از مسئولیت ها اما در رصد عملکرد آن ها پایبندی به اصول دیده نشده به همین خاطر صلاحیت آنان تایید نمی شود.

وی یادآورشد: التزام به اسلام و نظام فقط بر زبان و گفتار نیست و باید در عمل نیز به آن توجه شود.

مشارکت سیاسی برای سرنوشت کشور

عضو مجلس خبرگان رهبری به حضور در پای صندوق های رای اشاره کرد و افزود: این اقدام برای سرنوشت کشور و تصمیم سازی در جهت آبادانی مملکت محسوب می شود.

وی نتیجه حضور در انتخابات و سایر عرصه های ملی را در پیشرفت و اقتدار کشور مهم خواند و اذعان داشت: اگر ارمغان خوبی نداشت این همه دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف برای عدم حضور مردم کار نمی کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد دعوت دیگران برای حضور در پای صندوق های رای را مهم دانست و بیان داشت: مشارکت عمومی برای آینده مملکت و شکست دشمن لازم است.

کد خبر 1746580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha