۳۰ فیلم در هفتمین هفته فیلم و عکس گلستان به نمایش گذاشته می شود

صاحبدل گفت: ۳۰ فیلم کوتاه در هفتمین هفته فیلم و عکس گلستان به نمایش گذاشته می شود.

مهدی صاحبدل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: هفتمین هفته فیلم و عکس گلستان با حضور جمع کثیری از هنرمندان، مسئولان و علاقمندان هنر سینما و عکاسی در پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار شد.

مدیر انجمن سینمای جوانان گلستان با بیان اینکه این مراسم به همت انجمن سینمای جوانان استان و همکاری انجمن عکاسان برگزار شد، افزود: در این مراسم از چهره های خدمتگزار سینما و هنرمندان فیلساز و عکاس تقدیر شد.
 

وی ادامه داد: در این مراسم از محمد رضا اثنی عشری اولین فیلمساز استان و مدیر اسبق انجمن، سرهنگ نصیری معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی فراجا استان، مهدی شمقدری و افشین اشراقی اساتید انجمن سینمای جوانان استان و یوسف شفیق، علیرضا شمالی، فرهنگ عمرانی و علیرضا صبوری فیلمسازان برگزیده جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و اویس غفاری، فریده کمندلو و پدرام معتمدی نژاد عکاسان برتر جشنواره عکس هیرکانی تجلیل شد.

صاحبدل از تلاش های جدی سازمان سینمایی و انجمن سینمای جوانان ایران در عینیت بخشیدن به شعار عدالت محوری در سطح کشور و توزیع منابع و بودجه بیشتر تشکر کرد.

وی گفت: هفتمین هفته فیلم و عکس گلستان هفتم تا روز (سه شنبه ۹ بهمن) در پردیس سینمایی کاپری گرگان ادامه دارد و ۳۰ فیلم کوتاه در ۶ سانس به نمایش گذاشته می شود و جلسات گفتگو با حضوران خالقان آثار برگزار می شود.

کد خبر 1746700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha