هشدار در مورد غزه با وجود کمک‌های ۶ میلیون پوندی سازمان امداد اسلامی

سازمان امداد اسلامی هشدار داده است  که سطح کنونی کمک‌ها در غزه باید به طور قابل توجهی افزایش یابد تا نیازهای روزافزون مردمی که با کمبود مداوم آب، غذا و کمک مواجه هستند، برآورده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «islamic-relief»، در حالی که ویرانی‌ها در سراسر غزه با بیش از ۲۵ هزار کشته و بیش از ۶۳ هزار مجروح ادامه دارد، سازمان امداد اسلامی هشدار داده است  که سطح کنونی کمک‌ها باید به طور قابل توجهی افزایش یابد تا نیازهای روزافزون مردمی که با کمبود مداوم آب، غذا و کمک مواجه هستند، برآورده شود.

در ماه‌های پس از تشدید تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی، امداد اسلامی ۶ میلیون پوند کمک مالی را در سراسر غزه توزیع کرده و مواد غذایی، اقلام پزشکی، آب و سایر حمایت‌ها را از طریق برنامه‌های حمایت اجتماعی به مردم غزه ارائه داده است.

امدادگران امداد اسلامی در غزه در میان بمباران های مداوم و حملات زمینی که در حال انجام است، کمک‌رسانی خود را انجام می‌دهند.

با بیش از ۱.۷ میلیون نفر آواره، ده‌ها هزار زخمی و دسترسی محدود به غذا و آب، کمک‌هایی که سازمان‌های غیردولتی قادر به دسترسی و تامین آن هستند، به منبع حمایتی ضروری برای مردم سراسر غزه تبدیل شده است.

سازمان امداد اسلامی اعلام کرد که سطح فعلی کمک‌ها پاسخگوی نیازهای مردم نیست، بسیاری از مردم هیچ کمکی دریافت نمی‌کنند و امدادگران تا زمانی که آتش‌بس دائمی اجرا نشود، همچنان در معرض خطر خواهند بود.

این سازمان تاکید کرد که با توجه به نیازهای شدید مردم، عملیات امداد اسلامی در سراسر غزه باید به طور مداوم افزایش یابد.

امداد اسلامی افزود: برای رفع نیازهای فعلی جمعیت غزه، حداقل ۵۰۰ کامیون حاوی اقلام امدارسانی در روز مورد نیاز است؛ این در حالی است که در حال حاضر به طور متوسط ​​تقریبا ۱۰۰ کامیون امدادسانی به غزه می‌روند.

تخریب زمین‌های کشاورزی، دامپروری و صنایع ماهیگیری غزه را نابود کرده است و با بمباران اکثر نانوایی‌ها، سازمان ملل هشدارهایی درباره قحطی در سراسر غزه صادر کرده است.

در حالی که امداد اسلامی توانسته است مقدار قابل توجهی از کمک ها را توزیع کند و به کار خود برای افزایش تحویل آنها ادامه دهد، کمک های بسیار بیشتر نیاز است و آتش بس دائمی باید بلافاصله برقرار شود.

امداد اسلامی یک آژانس بشردوستانه است که برای تغییر و نجات جان برخی از آسیب پذیرترین افراد در بیش از ۴۰ کشور جهان کار می کند. امداد اسلامی بر اساس نیاز به مردم کمک می کند و به هیچ وجه تبعیض قائل نمی شود.

کد خبر 1746710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha