تاکید امام جمعه شهرکرد بر مردمی برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر تقویت نقش مردم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر، گفت: باید کار را به معنای واقعی به دست مردم سپرد و دولت هم امکانات و تجهیزات را در اختیار آنها قرار دهد و میدان در اختیار مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌ و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این استان اظهارداشت: این انقلاب از مردم است و مردم برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خودشان به میدان آمده و سکان‌دار این موضوع باشند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: برنامه‌ های خوبی برای گرامیداشت دهه فجر در استان تدوین شده است که عملیاتی شدن این برنامه‌ها سبب می‌شود تا فضای انقلابی در سراسر استان ایجاد شود.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: باید کاری کرد که مردم، انقلاب اسلامی و واقعیت‌های آن را بیش از پیش درک کنند و محصول دهه فجر در هر سال این باشد که باور مردم به انقلاب و دستاوردهای آن در این دهه از دهه فجر گذشته بیشتر شود.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: نورانیت انقلاب اسلامی به حدی پرتلالو است که می‌تواند خود را به خوبی نشان دهد اما مسوولان هم وظیفه دارند با جهاد تبیین گرد و غباری که دشمن درصدد است بر حقیقت انقلاب حاکم کند را بزدایند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک باور به معنای واقعی وحیانی است، اظهار داشت: جا دارد که روی این مساله کار کنیم و نگذاریم این نورانیت در پس پرده تیرگی‌ها و تحریف‌ها قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و نقش رهبری امام راحل، بیان داشت: خداوند با امداد غیبی خود کمک کرد تا امام راحل انقلاب را به سر منزل مقصود برساند و دشمن هرچه نقشه شیطانی کشید تا جلوی پیروزی انقلاب اسلامی را بگیرد اما موفق نشد.

حجت الاسلام نکونام افزود: بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و دستاوردهای خوبی در تمامی حوزه‌ها کسب شده و در جهت رفع مشکلات اقتصادی هم کم کار نشده است و باید این تلاش‌ها را تبیین کرد.

وی با تاکید بر تقویت نقش مردم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر، افزود: باید کار را به معنای واقعی به دست مردم سپرد و دولت هم امکانات و تجهیزات را در اختیار آنها قرار دهد و میدان در اختیار مردم باشد.

حجت الاسلام نکونام یادآور شد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن را باید مورد توجه قرار دهیم و همه کمیته‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

کد خبر 1746878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha