نشر اخبار امیدآفرین به حال خوب مردم و حضور پرشور آنها در انتخابات منجر خواهد شد

فرماندار ویژه ورامین و معاون استاندار تهران گفت: نشر اخبار امید آفرین قطعا به حال خوب مردم منجر خواهد شد و نتیجه آن را در ۱۱ اسفند خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، مجید درویشی فرماندار ویژه ورامین و معاون استاندار تهران صبح امروز دوشنبه ۸ بهمن ماه در جلسه شورای اداری این شهرستان در جمع روئسای ادارات و با حضور جوهری معاون استاندار تهران برگزار شد، گفت:آنچه که در میدان غزه شاهد هستیم به فضل الهی بنفع جبهه مقاومت است و محور مقاومت اکنون تعیین کننده در منطقه شده است و آمریکا و ایادی آن از این پیروزی ها بشدت عصبانی هستند و این وظیفه ما در حمایت از محور مقاومت سخت تر می کند تا انشالله نصرت الهی شامل مردم مظلوم فلسطین باشیم. 
وی افزود: مردم ایران ستون جبهه مقاومت هستند و نقش آفرینی مردم ایران را دنیای کفر درک کرده است و ما مسئولین باید قدردان مردم باشیم و برای خدمت صادقانه شبانه روزی تلاش کنیم تا بتوانیم ذره ای از خوبی های این مردم ولایتمدار و وفادار را جبران کنیم. 
درویشی در خصوص مصوبات شورای اداری عنوان کرد: برای زمینه چینی و دعوت آحاد مردم جهت صندوق رای تمامی ادارات مکلف به برگزاری جلسات تبیینی هستند و ظرفیت های موجود در ادارات و زیر مجموعه های آنها با محوریت دعوت مردم به مشارکت پرشور و شعور بایستی مورد نظر قرار گیرد. 
فرماندار ویژه ورامین ادامه داد:پرهیز از جانب داری در انتخابات برای ادارات یک تکلیف است و فقط بستر سازی امن برای مشارکت حداکثری یک الزام است و هرگز امکانات دولتی برای فرد یا جناح خاصی قرار گیرد و طبق قانون بایستی این امکانات برای برگزاری انتخابات مد نظر قرار گیرد. 
وی ایام الله دهه مبارک فجر را  فرصت بزرگ برای مسئولین و ارائه خدمات دولت و نظام دانست و تصریح کرد: ما در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر قرار داریم و این ایام بسیار مناسب است که ادارات خدمات خود را به مردم ارائه دهند و با برپایی میزهای خدمت مشکلات مردم و محلات را به حداقل برسانند تا انشالله در راهپیمایی ۲۲ بهمن بتوانیم یک حماسه بزرگ  را مانند گذشته خلق کنیم. 
معاون استاندار تهران به وظایف ادارات در آستانه انتخابات اشاره کرد و گفت: تنش زایی در ادارات، نهادها، دهیاری ها و بخشداری ها بایستی محور قرار گیرد  و هم و غم ما بایستی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام باشد تا مردم این تغییرات را با چشم خود ببینند و امید ها زنده شود. 
درویشی ادامه داد: آموزش و پرورش در خصوص رای اولی ها با برگزاری جلسات تبیینی خوب عمل کرده است و ایجاد شور و نشاط با برگزاری پویش های دانش آموز و خانواده می تواند تأثیر گذار باشد، فضای شهر و روستاهای ما بایستی با دهه فجر و انتخابات تنیده شود و تبیین برگزاری انتخابات با این فضاسازی می تواند به برگزاری انتخابات پرشور منجر شود و این وظیفه کمیته تبلیغات ما را سنگین می کند و در شهرستان ورامین ۴۵۰۰نفر وظیفه برگزاری انتخابات را دارند. 
فرماندار ویژه ورامین در پایان با تقدیر از خبرنگاران در خصوص اطلاع رسانی مطلوب از عملکرد دولت اظهار داشت:اصحاب رسانه همیشه پشتیبان ما بوده اند و در این خصوص از امروز نهضت اطلاع رسانی با حضور روئسای ادارات و اصحاب رسانه با محوریت ارائه کارهای صورت گرفته در دو سال گذشته برگزار خواهد شد و خبرنگاران محترم قطعا با هنر خاص خود آنرا نشر خواهند داد و نشر اخبار امید آفرین قطعا به حال خوب مردم منجر خواهد شد و نتیجه آن را در ۱۱ اسفند خواهیم دید.

کد خبر 1746881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha