اقامه نماز موجب مصون ماندن در برابر آسیب‌های اجتماعی است

حجت الاسلام چراغی با اشاره به آثار و برکات اقامه نماز در جامعه گفت: نماز موجب سلامت جسم و روح شده و جامعه را از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، در نشست دانش آموزی نماز در مدرسه دخترانه فرهنگیان خرم آباد اظهارداشت: خداوند نماز خواندن را بر همه ادیان الهی واجب دانسته است و فرموده اگر به دنبال سلامت جسم و روح و روان خود هستید به خواندن نماز اهمیت دهید.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: نماز موجب پایش دین می‌شود و شیطان صفتان نمی‌تواند انسان را گمراه کنند و جامعه را از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌سازد.

وی با بیان اینکه خدا محوری، آخرت گرایی، عمل به فرائض دینی و اسلامی از مولفه‌های سبک زندگی اسلامی است، عنوان کرد: دین اسلام فردی نیست و باید به اجتماع برگزار شدن نماز اهمیت دهیم و همچنین مباحث اقتصادی و عبادی به هم گره خوردند و عبادت با رزق حرام نتیجه بخش نخواهد بود.

حجت الاسلام چراغی تصریح کرد: نماز برترین تضمین برای سلامتی جامعه و بهترین روش برای پالایش و تقویت معنویت است و نقش مهمی در اعتلا، تعالی و شکوفایی معنوی در جامعه خواهد داشت.

وی بیان کرد: یکی از مؤثرترین راه‌های رسیدن جامعه اسلامی اقامه نماز است و نماز می‌تواند جامعه اسلامی را از شر تهدیدات، توطئه‌های دشمن در جنگ نرم و رفع آسیب‌های اجتماعی نجات دهد.

کد خبر 1746895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha