تفکر انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کنیم

سهرابی با تاکید بر استفاده از ظرفیت دهه فجر برای معرفی تفکر انقلاب اسلامی به دنیا گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ رایزن فرهنگی فرهنگ ایران اسلامی و تفکر انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، عبدالله سهرابی، رییس کمیته ارتباطات بین الملل ستاد مرکزی دهه فجر در نشست خبری امروز گفت: جمهوری اسلامی فرصت حضور در نظام چندجانبه گرایی را به دست آورده است و باید از این ظرفیت برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تفکر انقلاب به دنیا استفاده کند.

رییس کمیته ارتباطات بین الملل ستاد مرکزی دهه فجر، دهه فجر را فرصت مناسبی برای معرفی جهانی تفکر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در یک اقدام ابتکاری کمیته حوزه بین الملل ستاد مرکزی دهه فجر تقویت شده است.

وی با اشاره به وظیفه رایزنان فرهنگی در راستای ترویج تفکر انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ رایزن فرهنگی فرهنگ ایران اسلامی و تفکر انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی می کند.

سهرابی با اشاره به سکونت بسیاری از ایرانیان در خارج از کشور گفت: دولت سیزدهم به ویژه وزیر امور خارجه تلاش می کند تا شرایط ایرانیان خارج از کشور بهبود یابد.

وی با اشاره به اهمیت تجلیل از جایگاه شهید و خانواده شهدا خاطرنشان کرد: خانواده مدافعان حرم دوازدهم بهمن ماه در حرم حضور پیدا می کنند و برنامه ویژه ای برای آنها در نظر گرفته شده است.

رییس کمیته ارتباطات بین الملل ستاد مرکزی دهه فجر با اشاره به برنامه های سفارتخانه ها و نهادهای کنسولی کشور در خارج از ایران به مناسبت دهه فجر گفت: برگزاری اولین نمایشگاه با عنوان یکصد سال چندجانبه گرایی در ژنو و برگزاری نشست غزه و انقلاب اسلامی و اجرای تئاتر و برپایی نمایشگاه نقاشی از جمله برنامه های گرامیداشت دهه فجر است.

سهرابی با اشاره به ویژه برنامه های دهه فجر با حضور نخبگان علمی و دینی گفت: با تلاش ها و پی گیری های انجام شده توسط معاونت فناوری ریاست جمهوری بیش از ۱۴۰۰ نخبه در دولت سیزدهم به کشور بازگشته اند.

رییس کمیته ارتباطات بین الملل ستاد مرکزی دهه فجر مردم را پشتوانه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: جمهوریت یعنی ارتباط مردم و نظام دارای اهمیت است، بنابراین باید تلاش کنیم تا مردم بیشتر در صحنه حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: مردم ایران همواره ثابت کرده اند که در شرایط سخت و دشوار در کنار انقلاب و نظام بوده اند و یکی از حماسه هایی که مردم خلق نمودند در شرایط تحریم بود که قابل تقدیر است.

کد خبر 1746913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha