آمادگی ستاد مرکزی راهیان نور برای همکاری با کانون‌های مساجد

سرهنگ حسین‌زاده با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک اقدام مشترک با هم افزایی مجموعه ارکان مسجدی است، گفت: ستاد مرکزی راهیان نور آماده همکاری با ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در خدمت‌رسانی به زائران است.

سرهنگ محمد حسین‌زاده، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاست خبرگزاری شبستان در مورد استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در راهیان نور، اظهار کرد: اعزام راهیان نور توسط پایگاه های بسیج که در مساجد مستقر هستند، انجام می شود و این اتفاق با هم افزایی همه ارکان مسجد اعم از کانون های فرهنگی هنری و بسیج و هیئت امنا می افتد.

وی افزود: در حوزه ماموریتی فرهنگی و موضوعات دیگر راهیان نور حاضریم و اعلام آمادگی می کنیم کانون های مساجد اگر بتوانند طرح و ویژه برنامه در راهیان نور اجرا کند، استقبال می کنیم و با برنامه ریزی به زائران راهیان نور خدمت رسانی می کنیم.

سرهنگ حسین زاده درباره کیفیت ارتباط با ستاد مرکزی راهیان نور و مشارکت در خدمت رسانی به زائران این سفرها، تصریح کرد: مجموعه ستاد مرکزی راهیان نور یک پایگاه مردمی برای مراجعه تمام اقشار است و تمام دستگاه های لشکری و کشوری و آحاد مردم می توانند برای همکاری به این ستاد مراجعه کنند.

کد خبر 1746918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha