شعر و نغمه می‌تواند ابزار پاسخ به دشمنان باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: شعر و نغمه می‌تواند ابزار پاسخ به دشمنان باشد و دل های مومنان را به هم نزدیک کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امشب (۹ بهمن ماه) در پنجمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور که در محل سالن بصیرت دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه ۱۰درصد جمعیت خراسان شمالی را ترکمن ها تشکیل می دهند، گفت: اقوام مختلف استان اعم از کرد، ترک، ترکمن، فارس  و تات از گذشته های دور تا کنون در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته اند.

وی با اشاره به مظلومیت ملت فلسطین، اظهارکرد: امروز همه ملت شعار حمایت از ملت فلسطین می‌دهند و جبهه مقاومت برای دفاع از این مردم مظلوم اقدامات زیادی انجام داده است.

امام جمعه بجنورد افزود: شعر و نغمه می‌تواند ابزار پاسخ به دشمنان باشد و دل های مومنان را به هم نزدیک کند.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: دشمنان تلاش می‌کنند که این وحدت و انسجام ملی را با هر روشی از بین ببرند و تربیت افرادی همچون ریگی در این راستا قابل ارزیابی است.

وی افزود: دشمنان هر روز با نقشه های جدیدی سعی دارند وحدت و اتحاد مردم را از بین برده و از این طریق منابع طبیعی و ثروت کشورها را غارت کنند.

استاندار خراسان شمالی برگزاری چنین همایش‌هایی را بستری مناسب برای اتحاد و وحدت بیشتر بین اقوام مختلف دانست و خاطرنشان کرد: اهل سنت در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس حضور داشته و نقش آفرین بوده اند به طوری که اهل سنت در استان خراسان شمالی ۲۹ شهید تقدیم کشور و انقلاب اسلامی کرده اند.

کد خبر 1746968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha