شاعران و نویسندگان باید با قدرت بیان از مظلومیت دفاع کنند

مدیر حوزه علمیه اهل سنت خادمیه خراسان شمالی در همایش نغمه سرایان بیان کرد: شاعران و نویسندگان باید با قدرت بیان از مظلومیت دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ آخوند گلدی کمالی، مدیر حوزه علمیه اهل سنت خادمیه خراسان شمالی امشب(۹ بهمن ماه) در پنجمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور که در محل سالن بصیرت دانشگاه پیام نور بجنورد آغاز به کار کرد، گفت: شاعران و نویسندگان باید با قدرت بیان از مظلومیت دفاع کنند.

وی اظهار کرد: مردم مظلوم غزه سال های سال در رنج هستند که شاعران و نویسندگان این قدرت را دارند که از آنان دفاع کنند و جهانیان را نسبت به رفتار اسرائیل بیشتر حساس کنند.

آخوند کمالی افزود: ادبیات، شعر و سرود قدرت زیادی دارد و می تواند افراد و چهره ها را بزرگ و یا کوچک کند که شاعران و نویسندگان از این ظرفیت در راستای دفاع از مظلوم استفاده کنند.

وی به فرمایشات رهبری در خصوص اتحاد و وحدت اشاره کرد و افزود: اقوام مختلف ظرفیت های مختلفی دارند  که با اتحاد می توانند کارهای بزرگی انجام دهند که دشمنان  از این اتحاد می ترسند.

گفتنی است، همایش ملی نغمه سرایان اهل سنتی کشور از امروز به مدت سه روز در سالن بصیرت دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار خواهد شد.

کد خبر 1746973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha