وجود امنیت در کردستان مایه سربلندی است

حجت الاسلام پورذهبی با تقدیر از زحمات نیروهای انتظامی در استان کردستان گفت: وجود امنیت در این استان به برکت مجاهدت نیروهای انتظامی و امنیتی مایه سربلندی کردستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزارش شبستان از استان کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با سردار احمد رضا رادان و جمعی از فرماندهان و مسوولان کل انتظامی کشور اظهار کرد: از نزدیک شاهد مجاهدت حافظان امنیت در استان هستیم و انتظامی با جان و دل در راه امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند و در این راه شهید داده است.

وی افزود: شورای تامین در استان در سال گذشته و امسال خوب درخشید و پلیس نیز زحمات زیادی متحمل شد و با افتخار در میدان بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان مدیریت انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: بحمدالله در سایه مجاهدت نیروهای انتظامی  و امنیتی، امنیت کامل در استان حاکم است و این مهم مایه سربلندی است.

حجت الاسلام پورذهبی وجود پلیس را امنیت ساز دانست و افزود: شاهد ایثار کارکنان انتظامی در ماموریت های گوناگون در طول سال هستیم و در اربعین نیز همچون گذشته پلیس استان در راه آسایش و امنیت زائران شبانه روز پای کار بود که ما قدردان این زحمات هستیم.

وی با بیان اینکه انتظامی در راه امنیت شهید تقدیم می‌کند، گفت: نیروی انتظامی در راه امنیت جامعه با جان و دل در میدان است.

سردار احمدرضا رادان  فرمانده انتظامی کل کشور نیز در این دیدار بیان کرد: در دیداری که محضر رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی) شرف یاب شدم، با ارائه برنامه‌ تدوین شده، مقرر شد که نهضت خانه سازمانی برای کارکنان انتظمی کشور به تعداد۱۰۰هزار واحد مسکن ظرف ۲ تا ۳ سال  اجرایی گردد که در این راستا استان کردستان نیز از جمله استان هایی می باشد که در این برنامه ویژه در نظر گرفته شده است.

سردار رادان بیان کرد: ارزیابی‌ که از عملکرد انتظامی و مرزبانی استان در حیطه های مختلف از جمله حوزه اجتماعی، پیشگیری و ماموریت‌های محوله صورت گرفته است، "خوب و رضایت‌بخش" است که نشان از مدیریت مطلوب فرمانده انتظامی و مرزبانی در این استان است.

فرمانده ‌کل انتظامی کشور خاطر نشان کرد: امروزه خوشبختانه دعای حضرت امام(ره) در  حق دستگاه انتظامی مستجاب است و دفتر و کتاب شهادت برای مشتاقان در انتظامی کشور باز است؛ امروزه همکارانمان با جان و دل امنیت مردم را تامین می‌کنند.

وی بیان داشت: در حادثه تروریستی کرمان، یکی از افسرانمان بعد از زخمی شدن که وضعیت مناسبی نداشت با رضایت خانواده اعضای بدنش به بیماران اهدا شد، یعنی در واقع جانش را برای امنیت مردم داد و اعضای بدنش را برای ادامه حیات بیماران هدیه کرد.

فرمانده ‌کل انتظامی کشور تصریح کرد: خدا را شاکریم که در انتظامی نیروهایی با چنین روحیاتی داریم و انتظار می‌رود که ما را در رسیدن به اهداف دعا خیر کنید تا عاقبتمان ختم به شهادت شود.

کد خبر 1746979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha