برنامه «۱۰جشن، ۱۰ مسجد» در مساجد بجنورد اجرا می شود

رییس ستاد دهه فجر خراسان شمالی، از اجرای برنامه محوری «۱۰جشن، ۱۰ مسجد» در مساجد بجنورد و به همت کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام جلیل محمدی، رییس ستاد دهه فجر خراسان شمالی امروز در نشست خبری با خبرنگاران در تشریح برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی به برنامه ریزی هزار و ۹۰ عنوان برنامه اشاره کرد که در قالب ۴۵ هزار و ۲۲۷ ریزبرنامه اجرایی خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه ۲۴ کمیته تخصصی در ذیل ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فعال شده است، اظهارکرد: امسال برای نخستین بار در دورترین روستاهای مرزی هم ستاد بزرگداشت دهه فجر فعال شده تا شاهد برنامه ریزی و اجرای بهتر برنامه ها باشیم.

وی محوری ترین برنامه در این ایام را برنامه «۱۰جشن، ۱۰ مسجد» اعلام کرد که به همت کمیته مساجد اجرایی می شود و افزود: اولین برنامه روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه در مسجد امام خمینی(ره) بعد از اقامه نماز جماعت با حضور جمعی از مسئولان و مردم اجرایی می شود.

حجت الاسلام محمدی، با بیان اینکه این برنامه تا شنبه بیست و یکم بهمن ماه ادامه دارد، مساجد سیدالشهدا، امام رضا (ع)، مسجد النبی، قائم آل محمد، انقلاب، موسی بن جعفر، حضرت قائم، امام حسین (ع)، مسجد النبی اهل سنت و مسجد قدس را میزبان این برنامه محوری معرفی کرد.

رییس ستاد دهه فجر خراسان شمالی با بیان اینکه در اجرای برنامه های دهه فجر تلاش کرده ایم از ظرفیت های مردمی و تشکل ها بهره ببریم، افزود: اصناف و بازاریان، تشکل های دینی و هیئت های مذهبی هم در اجرای این مناسبت همراه بوده و مشارکت داشته اند.

وی از جمله برنامه های اجرایی دهه فجر را جشنواره بازی های بومی و محلی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، جشن انقلاب، اعزام مبلغ دینی به روستاها، یادواره شهدا، پویش جوانه ها، اجرای کاروان قرآنی، شب شعر و موسیقی، مسابقات ورزشی، محافل انس با قرآن، همایش دختران انقلاب و کارگاه های آموزشی جهاد تبیین اعلام کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، شروع برنامه های دهه فجر را روز ۱۲ بهمن در میدان شهید بجنورد و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان معرفی کرد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن هم با سخنرانی «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رییس جمهوری پیش بینی شده است.

کد خبر 1747218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha