افتتاح بیش از ۱۰۰ پروژه به مناسبت دهه فجر در استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در دهه مبارک فجر امسال ١۴۴ پروژه با اعتبار ٣۶۶۵ میلیارد تومان و با اشتغال پایدار ١٧۵٠ نفر و تثبیت شغل ۵٢٣٢ نفر در بخش کشاورزی افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  خسرو شهبازی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در نشست خبری گرامیداشت دهه فجر گفت: به رغم اینکه خود ما هم از روند تنظیم بازار رضایت نداریم ولی تمام تلاش ها برای کنترل وضعیت  موجود بوده است.

وی افزود : در تامین گوشت و مرغ بیش از ١٧ درصد رشد داشتیم و تا ۴۵ روز آینده مشکلی در تامین این اقلام نداریم.

شهبازی ادامه داد: در بحث تولید گندم یک میلیون تن خریداری و ۶٠٠ هزار تن ذخیره سازی شد و رتبه ۵ کشوری را داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تاکید کرد : در تولید سیب با یک و نیم میلیون تن نیز کمترین خسارت سرمازدگی داشتیم و در حال حاضر ۵٠٠ هزار تن در سردخانه ها ذخیره سازی شده و مشکلی در تامین بازار و صادرات نداریم.

شهبازی با تاکید بر اینکه خواستار راه اندازی فرآورده های عسل شد، بیان کرد : در تولید عسل با ٢٢ درصد و  یک و نیم میلیون تن کندو رتبه اول کشوری را دارا هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تولید بیش از ٧٠٠ هزار تن گوجه فرنگی و یک میلیون و ٨٠٠ هزار تن چغندرقند خبر داد

شهبازی ادامه داد : با قانون رفع موانع تولید و رفع تداخلات و بررسی بیش از ٢ میلیون و ٢٠٠ هزار هکتار آن، حدود ٢١٠ هزار هکتار آن تثبیت مالکیت بنام مردم صادر شده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : در دهه مبارک فجر امسال ١۴۴ پروژه با اعتبار ٣۶۶۵ میلیارد تومان و با اشتغال پایدار ١٧۵٠ نفر و تثبیت شغل ۵٢٣٢ نفر در بخش کشاورزی افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

کد خبر 1747291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha