کرسی‌های تلاوت قرآن دانش‌آموزی در ایام الله دهه فجر برگزار می شود

پرنوره گفت: بمناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین طلیعه نور کرسی‌های تلاوت قرآن دانش‌آموزی در ایام الله دهه فجر در مدارس استان کرمانشاه برگزار می شود.

فضل‌الله پرنوره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجربا اشاره به برگزاری برنامه قرآنی در استان ، گفت:ما باید قرآن را سرلوحه ی همه ی کار های خود قرار دهیم و از انس با قرآن کریم غفلت نکنیم.

رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: نتیجه و ثمره اصلی آموزش و یادگیری قرآن، خواندن روزانه ی آن و انس دائمی با قرآن کریم است.قرآن پیام روشت الهی است که همه انسان ها را به راستی درستکاری دعوت می کند. از صدر اسلام تا کنون، آموزش این پیام جاودانه ی الهی از مهم ترین اهداف تعلیم و تربیت در میان مسلمانان بوده است. 

وی با تأکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل زمینه‌ساز فعالیت‌های قرآنی، آموزشی و فرهنگی شد، خاطر نشان کرد: امسال همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 20 عنوان برنامه قرآنی شامل پویش، مسابقات قرآنی و تقدیر از دانش‌آموزان فعال قرآنی در مدارس استان برگزار می‌شود.

پرنوره اظهار کرد:با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، تحرک بیشتر در عرصه‌های مختلف به ویژه قرآن آموزی و تربیت دینی نسل جوان در دستور کار ویژه آموزش و پرورش قرار گرفته است.

رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن دانش‌آموزی و گفتمان‌های قرآنی به فضاسازی با بهره‌گیری از آیات قرآن در سطح مدارس در طول این ایام و برپایی ایستگاه‌های قرآنی در طی مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و اجرای طرح «مهدی‌یاوری» با حضور دانش‌آموزان در مدارس استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1747303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha